دو راهی .....

 

نمی دونم تو تا حالا تو دو راهی قرار گرفتی یا نه ؟

اگه جای من بودی چی کار میکردی قرار قلبه تو به کسی بدی که خوب نمیشناسیش یعنی نه اینکه نشناسیس، نمیدونم خیلی سخته وقتی کسی رو دوس داری بخوای در مقابلش ایستادگی کنی میدونی چیه خیلی دوسش دارم اما نمی دونم چرا شک دارم تو می گی چی کار کنم.

وقتی به چشمای معصومش نگاه کردم دلم براش سوخت میدونم که خیلی دوسش داره اما ازاون مطمئن نبودم  از جاش بلند شد رفت کنار پنجره مثل ادمای عاشق از این حرفم خندم می گیره صداش کردم

- مهشید

- بله

مطمئنی دوستت داره ؟

یکم مکث میکنه  نمیزارم حرف بزنه میگم پس مطمئن نیستی زود می پره وسط حرفم می گه نه فکر میکنم دوسم داره میخندم و میگم  فکر می کنی دوست داره ؟

مسخره اس مهشید بیخودی خودتو پابند کسی نکن که حتی مطمئن نیستی دوستت داره یا نه

مهشید عصبی شده اینو از رنگ صورتش فهمیدم می دونم که کاری نمی شه واسش کرد

می خواد یه چیزی بگه نمی زارم حرف بزنه می گم هر کاری دوس داری انجام بده فکر کنم من نظرمو گفتم

می گه دلم می گه دارم درست میرم تو می گی به حرفش گوش کنم ؟

نمی دونم چی جواب مهشید و بدم..........................