تولد تولد تولدم مبارک

21  سال پیش درست یه همچین روزی یعنی 20 خرداد 1364

 یه نوزاد همینی که دارین عکسشو میبینین به دنیا اومد (البته با این تفاوت که الان اینقدر تپل نیستم )

 

    این عکس را علی رضا لطف کرده و به عنوان هدیه تولدم برام درستش کرده همین جا ازش تشکر می کنم                                                                                                

                                                                                                  

    بعدش کم کمک بزرگ شد و شد این فاطمه خانومی که الان اینجا نشسته و واسه خودش تولد گرفته

 

آخ یادم رفت تعارف کنم بفرمایید تو خوش اومدین

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت سوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت و از این چیزا دیگه

تولد تولد ، تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی

 

                                                                                                                                                          

 

جییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

(خیلی دارم واسه خودم مایه می ذارم نه ؟؟؟)

خوب حالا که همه کیک خوردن بیان برقصن دستتتتتتتتتتتت دستتتتتتتتتتتت دیگه من اسم نمیبرم خودتون بیان میدونم همتون آخرشین

الان همتون گیجین پس زودتر کادوهاتون را بیارین بدین هرجند من اصلا راضی نبودم شما زحمت بکشین ولی خوب چون  خیلی اصرار می کنین وای بعضیا که اصلا دارن التماس میکنن !!! باشه دیگه مجبورم قبول کنم.

                                                                                                     

خوب دیگه الان موقعه خوردن کیکه از اونجایی که زهرا و دیانا خیلی شکمو هستن تقسیم کیک به اونا واگذار شده (حالا کدوم دیانا و کدوم زهراس با خودتون )                                                                                                                  

                                                                                                                                                                           

 از همه برو بچه هایی که زحمت کشیدن ممنون اونایی هم که نیومدن خوب دیگه منم تولدشون نمیرم

در ضمن باید بگم خیلییییییییییی نامردن

 

 

نظرات 45 + ارسال نظر
مریم (آبجیت ) جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ب.ظ

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعا را فوت کن تا صد سال زنده باشی (ولی مواظب باش نسوزی )
مطمئن بودم من اولین نظر مال منه آخه هر چی باشه من خواهرتم در ضمن بغل دستت نشسته بودم وقتی آپ می کردی :d
فاطی جون شاید الان مثل عکست تپل نباشی اما خیلی خیلی خوشگل تر شدی (چشمک)
به هر حال از صمیم قلب برات دعا می کنم و آارزوی همیشگی منه که هر جا که هستی هر چند سال عمر می کنی همیشه همیشه همیشه سالم باشی و خوشحال
راستی جای همه اونایی که این مطلب این دفعه خواهر گلم را می خونن و توی جشنش روز شنبه نیستن بگم جاشون خیلی خالیه
فعلا *****************

علیرضا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

با سلام به فاطمه عزیز

من دفعه اوله میام اینجا
چقدر جالبه !!!!!!!
چه سر و صدایی راه انداختی!!!!!!
میبخشید ما دیدیم جشن تولد جالبیه گفتیم بیایم تو!
ولی چون سرزده اومدم و خودم رو از قبل آماده نکرده بودم یه گل از باغچه تو پارک کندم از این آدرس زیر برش دار :

http://www.imgzhost.com/uploads/de4109cdb3.jpg


ناقابله !!!
دیگه هدیه چیزی ندارم !!

البته عکس بچگی شما رو سیو کردم تا براتون طراحی کنم و براتون بفرستم ...
دیگه از این بیشتر چیزی ندارم.

از کیک هم ممنون
چه کیک خوشمزه ای!! البته ۱۱ تا شمع کم داره.


.... راستی من فریاد خاموشم
روایتی از یه دلتنگی
از یه فراق
و با لهجه بارون بروزم ...
و منتظرت ...

[ بدون نام ] جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
تولده تولدتون مبارک
امیدوارمتولده۱۲۰۰۰۰۰ ساله بگیری..

علیرضا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

دوباره سلام
ممنونم که ردپایی از صفا و محبت بر روایت دلتنگی ام بر جا گذاشتی ....

اینم یه شعر البته از زبون خونوادت:

این مژده آمد سوی ما از بارگاه کبریا
بیست ساله شد شکر خدا فاطمه زیبای ما

در تار و پود جان ما مهرش هماره زنده است
یا رب خودت لطفی نما از درد و غم گردد رها

(البته میبخشید یکم در پیت بود)
تا بعد...

رسول جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.rastghamataneh-javdaneh.blogsky.com

اهم اهم اهم
سلام میبخشید یکم صدام گرفته وایسا یک لیوان اب بخورم الان مییام :دی


سلامم خوب راستی شنیدم تولدته مبارک باشه 100 سال به این سالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عکس نی نی ایات هم خیلی قشنگه
HAPPY BRITH DAY
HAPPY BRITH DAY
HAPPY BRITH DAY
HAPPY BRITH DAY
HAPPY BRITH DAY
HAPPY BRITH DAY
HAPPY BRITH DAY
HAPPY BRITH DAY .
خوب شیرینی رو که خوردیم بعد کیکم که خوردیم کادو هم دادیم و زدیم و رقصیدیم خیلی خوش گذشت بازم تولد بگیررر البته چرااا کارت دعوت ندادی ؟ یعنی باز خودم اومدم بهم نگفتی به روزی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

سلام
بابا من که آف گذاشته بودم آپ کردم
حتما پریده
تقصیر مسنجره نه من :d

علیرضا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:02 ب.ظ http://Serv3.imagehigh.com/imgs/04/14734_fat1.jpg

سلام فاطمه عزیز:

اینم هدیه تولدتون : عکس شما که داخل قاب گذاشتمش:
http://Serv3.imagehigh.com/imgs/04/14734_fat1.jpg

اگه زیاد خوب نشده به خوبی خودتون ببخشید.
یه کم وقتم کم بود.
سری بعد بهتر میشه ...
.... البته برای اینکه بزارین تو وبلاگتون زمینه شو
مشکی گذاشتم.

اینو با عکس فعلی عوض کنین ...

تا بعد

سلام
علیرضا جان مرسی بابت عکس
خیلی هدیه قشنگی بود
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ایمان جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:19 ب.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام فاطمه خانم
احوال شما؟
من هم به نوبه خودم تبریک میگم
تمیدوارم که صد و بیست سال زنده باشین
و همیشه تو زندگیتون شاد و موفق باشین
در ضمن امیدوارم که امسال بتونین........ قبول بشین
راستی ........
هیچی
موفق باشی...

بینام جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام
تولدتون مبارک
امید وارم که صد سال زنده باشین
راستی قبل ها توپولی بودین ها
در مورد سوال تون من فکر می کنم
که اون خرس بزرکه زهراست همون قهوه ایه
فعلا خداحافظ

مجتبی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام فاطمه خانوم
تولدت مبارک انشاالله صد و بیست و یک سال زنده باشی و منم هی بیام تولد گرچه منتظر بودم خودت دعوت کنی ولی خوب فکر کنم اولین تبریک تولدت در روز تولدت رو من گفته باشم D:
خوب دیگه خیلی خوش گذشت ولی به من کیک نرسید من کیک می خوام چرا جشن رو زود شرو کردی
الان وقت هدیست دیگه :
اول بقیه باز کنن بعد مننننننننننننن
نهههه من آخر همه...............
............................
..................
.........
.....
..
خوب دیگه حالا نوبت هدیه منمه
بورو تو میل باکست باز کن که کسی نبینه D:
راستی کوچولو که بودی هم قشنگ بودیها
مثل اینکه تولد دیگه تمامه ما دیگه رفع زحمت کنیم زهرا پاشو ریختو پاشها رو جمع و جور کن تنبل بازی در نیار فاطمه چقدر زحمت بکشه ناسلامتی تولدشه دیگه
در مورد اون عکسه من که دیانا خانوم رو ندیدم ولی مطمعنم که اون کوچولوه زهراست آخی نازی
ما که رفتیم خدا نگهدار همتون باشه
خسته نباشید

سلام
مرسی که اومدین
اما آقا مجتبی من تو بلاگ ایمان از شما هم دعوت کرده بودم رسما ۲ روز قبل از تولدم بود
برین ببینین
از کادوتون هم ممنون
خیلی خوب بود
در مورد عکس هم بعدا جواب می دم
فعلا

mehdi شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.tt23.blogsky.com

salam fateme kahnom khobid tavalodeton mobarak inshala koli omre konid bebakhshid ke farsi neminevisam akhe keybordam farsi nadare be har hale kheyli khosh gozashte merci vase jashneton kheyli bahal bod keyketonam kheyli khoshmaze bod rasti kochkiyatonam kheyli ba namak bodii kolii hal kardam kheyli khosh gozashte ye chizam migam bare aval rasoul behem gofte vali chon kheyli dosesh daram migam:ta tavani dar zamane ba hame yek rang bash ghali az sadrang bodan zire pa oftadan aste happy birthday

فاطمه ( در جواب سیندرلا ) شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام
یه آقا یا خانوم سیندرلا نامی اومدن و لطف کردن وام نظر دادن که من عقدهای هستم که واسه خودم تولد گرفتهام من نظرشو حذف کردم
اما اگه دوباره اومد خوند بدونه به نظر من اونه که مشکل داره نه من حتی از اسمی که انتخاب کردی معلومه که واقعا ............
فعلا

اکبر شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:38 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام فاطمه خانوم
خوشحالم که امروززززززززز خوشحالی.
امروز به آسونی میتونی 21 شمع رو خاموش کنی امیدوارم روزی برسه که 99 تا شمع دیگه به اینا اضافه کنی و به راحتی و آسونی

امروز فوت کنی و همشون خاموش شن.
منم متولد بهار با اینحال سه سال و یه ماه از شما بزرگترم .
به همین خاطر،
هم بهار تولدت مبارک.
فعلا بای

تنهاترین عاشق تنها شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلامممممم (ناراحت)
دستت درد نکنه حالا واسه تولدتم منو دعوت نمی کنی ؟؟؟؟باشه باشه این ۲تا....
واست دارم
نامرددددددد
به هر حال
فقط یه جمله(!)
************تولدت مبارک‌********
منم فردا تولد ارم البته نه مال خودم پایین رو بخون....
فعلا

درود بر تو
امیدوارم که حالت خوب باشه
این نظر رو من دارم واسه کسایی می فرستم که همراهان من در حضرت عشق بودن
در اونجا بنا به دلایلی پلمپ شد و دیگر هم باز نخواهد شد تا جشنی دیگر...
نتونستم از نوشتن دست بردارم و حالا شروع کردم به نوشتن صد البته که همه چیز جز عشق !!!
در جایی دیگر شروع به نوشتن کردم البته با کلی تغییرات و نه مثل حضرت عشق
این بار متفاوت از حضرت عشق با مطالبی گوناگون
خوشحال میشم که همانند حضرت عشق شما رو در کنار خودم حس کنم
البته که اگر هم موافق نیستین میل خودتونه....
منتر حضورتون در وب لاگ جدید هستم
فردا یعنی رو....یک شنبه 21 خرداد 1385....افتتاح وب لاگ جدیده....خوشحال میشم که حضورتون رو ببینم !!!
آدرسشم اینه ===<<< ehhmm.co.sr>>>====
http://ehhmm.blogsky.com
منتظرتونم
فعلا.....

سلام
روزبه جان
شرمنده به خدا فکر کردم بهت گفتم یعنی فکر کردم واست کامند گذاشتم
الان دیدم نذاشتم
واسه علی هم همین طور اما واسه اون رفتم نوشتم
بازم شرمنده
بهر حال ممنون اومدی

زهرا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ب.ظ http://saattanhaie.blogsky.com/

سلا م فاطی جون
من یکی که از 2 روز پیش بهت تبریک گفتم نظرم تو پست قبلیت موجوده میتونی تو و هرکی که الان میخواد مچ بگیره بره و ببینه....
خلاصه بگم من اول همه به یادت بودم مریم زیادی ذوق نکن نظر اول درسته مال تو شده اما اولترررررمنم
D:
خوب واسه کادو تولدتم باید یگم امروز بهت دادمششششش.
اما اینجام میخوام یه کادو بهت بدم اونم یه آهنگ تولد مبارکه که میخوام بذارم پس زمینه بلاگت.
میدونم الان داری ذوق مرگ میشی .نکن اینجوری حیفیییاااااااااا.....واسه اینکه....(سوت)

راستی تو این عکسه من دارم عکس میگیرم فاطی نفهمیده d:
اون کساییم که گفتن من اون کوچیکه ام یا اون یکی بدونن زیادی فسفر خرج کردن .....هرهرهرهرهرهرهر



















____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ happy birthday ,FATIMA ¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

ایشالا سالهای سال حتی بعد من زنده باشی و نوه هات برات تولد بگیرن
امااااااااااا تو خانه سالمندانیاااا..میخوای؟؟؟؟؟فکر نکنم......پس دور از جونت......
پععععععع اه ای کیبوردتم که اععععصاب براآدم نمیذاره.

خوب...قربانت
******************فعلا************************

زهرا فاطمه الهه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام به فاطییییییییییی

من=زهرا + الهه+ فاطمه اینجا نشستیم و چون خیلییییی فاطی داره خود کشی میکنه که براش نظر بدییم گفتیییم جههههههنم و ضرر یه نظری بدیییم.
بسمه تعالی
به میمنت و مبارکی تولد یک نوگل خننندان و نشکفته اما پلاسیده را به این نیمچه گل تبرییییک و تهنیت گفته .
فاطمه: ایشالا سال دیگه ....(همو که خودت میدونی....)ببینیمت
الهه:: زری ننویس ....آافرین...هرهرهرهه هه هه هوهوهو......اما زری کر بود و نوشت...D:D:
دیگه بسته فاطی میترسم رودل کنی و بیفتی رو دست آقات D:
خوووب هرچی رقصیدیم چشت روشن =کور ایشالا زنده باشی و بتونی تلافی کنی البته تو عروسی فاطی که دیگه نمیشه اما من و الهه هستیم حالا از خجالتمون در میآیییییی اوی(با ضمه) با تونماااااااااااا پ(با فتحه) چتهههههه؟؟!!!! ماتت برده خوب باشه تو هم هستی برا عروسی خودتم میتونی جبران کنیییی. نمیر. بیا خوب شد
هاااااااااااا دیگه راست راستی زیییادیت داره میشه.

ایشالا 1000000000000000ساله شی نه خره زیاده میخای چیکار همو یه 10 سال دیگه بسته اقلا یه ذره جوون بری اون دنیا ممومیایی نری حیفه میگن اون دنیا هم آرهههههههههههه .......... D:

خوب دیگه ......
قربونت بره..............
*********************فعلا********************

مهتاب یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام عزیزم تولدتون مبارک
امیدوارم سالهایی توام با موفقیت داشته باشید
و به تمام ارزوهات دست پیدا کنی
به امید دیدار

علیرضا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ

با سلام به فاطمه
اینم یه شوخی با اون عکس:
http://Serv3.imagehigh.com/imgs/04/12357_fati3.gif






.... تا بعد

حضرت عشق یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:41 ب.ظ http://anooshka

سلام عزیزممممممممممممممممم
تولدت مبارک
ولی فکر میکردم لایق هستم که دعوت بشم به تولد دوست عزیزم
عیبی نداره از منه هر چی هس
امیدوارم ۱۰۰۰۰ سال زنده باشی و خوش و خرم
ئ هر چی دعای خوبه
منم امروز تولد دارم
خوشحالم میکنی بیای عزیزم

.
.
.
.
.

روزها انتظار کشیدم
و شبها با یاد او تاصبح بیداری کشیدم
بهانه ای نداشتم برای دیدارش
تا اینکه یک شب
زنگ ساعت مژده تولد او را داد
بهترین بهانه


منم به همین بهانه اپ کردم خوشحالم میکنی که به جشن کوچیک من بیای .... منتظر حضور گرمت هستم ... .
به هر دو تا بلاگ من سر بزن :
www.anooshka.blogsky.com
www.har-2-ashegh.blogsky.com

زیاد منتظرم نذار
عاشق باشی و پایدار



زهرا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام
خوبی فاطی جون
نمیدونم آهنگو تونستی بشنوی یا نه
اما لینکشو واست می فرستم

***********فعلا ***************

رسول دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام
اومدم بگم که دومین روز از ۲۱ سالگی مبارککککککککک

بای

بی خیال (تنهاترین عاشق تنها ) سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ق.ظ http://ehhmm.blogsky.com

سلام بر فاطمه خانوم بی معرفت همچون زهرا خانم
خوبی ؟؟؟
این لینک وب لاگ جدیده من کجاست ؟؟؟
اسمشم عوض کردم
گذاشتم
بی خیالی //////
منتظر لینکم هستم
فعلا

از تبار درد سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلامچ
به خدا شرمندم
بابا من وسط امتحانامم
به خدا بی معرفت نیستم
من که تولدم نیست اما حالا که توتولدته پستولدت مبارک

بی خیالی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 ب.ظ http://ehhmm.blogsky.com

سلام به دوست گل خودم
خوبی؟؟؟
خبرهای داغ و تنوری در ///// بی خیالی ////////
بی خیالی آپ شد و منتظر حضور گرم شماهاست
البته با نظر
منتظرتونم در ehhmm.co.sr
دیر نکنی ها
*** فعلا ***

جاذب سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.the-end.blogfa.com

سلام فاطمه خانم..
خوبی؟
میگم...اگه تو خودتو تحویل نگیری کسی دیگه هم هست که تو رو تخویل بگیره...<شوخی>
تولدتو بهت تبریک میگم...ایشالا ۲۲۲۰ ساله دیگه عمر کنی...
تا قشنگ یه ....<بماند..شوخی>
قربانت..اگه شوخی شد و ناراحت شدی اصلا مهم نیست...
یا حق..SoRrY

سودای دل (ابوالقاسم) چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ق.ظ http://www.sodaye-del.mihanblog.com

سلام فاطمه خانوم
مرسی که به وبلاگ من سر زدین
راستی تولدتون مبارک
ببخشید که من ۳-۴ روز بعد دارو اینو می گم
آخه نتونسته بودم بیام
امیدوارم که ۱۰۰۰ سال سرزنده شاداب و پرتوان باشی
با آرزوی موفقیت و شادکامی

زندگی شاخه گلی است
زنبو زمان میمکدش
آنچه می ماند عسل خاطره هاست

با آرزوی داشتن ارزوهای خوب و خوش

از تبار درد پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
بابا خوبه دیگه قهر نکن به خدا من نتونستم سر وقت بیام
حالا دوبار اومدم بهت تبریک بگم خوبه ؟
تولدت مبارک

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام
این پیغام ویژه جام جهانی هست

پیشاپیش قهرمانی تیم محبوبم اسپانیا را به شما و همه دوست دارانه کاسیاس رائول تورس پویول جاوی فابرگاس لوئیز گارسیاو...............
تبریک میگویم

و بیائید برای ایرانه عزیزمان و تشدید مصدومیت علی دائی و میرزاپور دعا کنیم

خداوندا کاری کن بازی با پرتغال کمتر گل بخوریم ابروی ایرانی ها را حفظ کن و یک کاری کن پاهاشون سنگین بشه و حداقل باهاشون مساوی کنیم خدواندا نا امیدمون نکن فقط کافیه چند بازیکن مصدوم شن دائی و میرزاپور دو یار مسلم پرتغالیها و پائلتا رونالدو کاروالیو فیگو دکو هم از پرتغال

امین
بای
راستی منو که میشناسی

از تبار درد جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
حال شما ؟ آپ کردم منتظرم منتظر حضور گرمتون

بی خیالی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ http://ehhmm.blogsky.com

درود بر شما دوست عزیز
امیدوارم که حالتون خوب باشه
من آپم
کلی عکس توپ گذاشتم واستون
منتظر حضورتون هستم
موفق باشین
*****فعلا*****

رسول شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام
عالی بود خداوند دعاهای ما رررا مستجاب کرد

فعلا بای بزام مییام

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ب.ظ

خداحافظ جام جهانی و خداحافظ برانکو (( در حالت بغض ))

دو پرنده یک پرواز یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ق.ظ http://2birds.blogsky.com

///// س ل ا م /////
درود به شما دوست گرامیه من
خوبین شما ؟؟؟ امیدوارم که چنین باشه
اول از هر چیزی ازتون معذرت می خوام که مدت طولانی نبودم و هم ننوشتم و هم اینکه بهتون سر نزدم(جبران می کنم)
بعد از مدتی نسبتا طولانی من
آپ کردم
منتظر حضور گرمتون در کلبه ی کوچیکمون هستم
حرفایی واسه گفتن دارم....
منتظرتم
س ب ز و ش ا د ب ا ش ی
***** ف ع ل ا *****

هیچکس(مصطفی) یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ http://bofmens.mihanblog.com

سلام...فاطمه خانم..مبارکه..ما رو دعوت نکردین...
امیدوارم همیشه جتری باشی و سبز..موفق باشی...به روزم..

از تبار درد یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام فاطمه خانوم
حال شما ؟
بابا چیه ناراحت میشین هی ؟
به خدا اومدم نظر بذارم اما نشد
خونه نمیدونم کامپیوتر چه مرگشه
نه وبلاگ تو رو باز می منه نه مال روزبهو
اما کافی نت چرا راحت بتز میشن
خلاصه شر مندم به خدا
راستی
درسته این آهتگو داشتی اما اصلشو داشتی
این آهنگو امید با یه میکرفن دستی خونده
کنسرته اصلا میشه باور کرد؟

مریم یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ب.ظ http://anooshka

سلاممممممممممم
فاطمه گلم بلاخره از بیمارستان مرخص شدم
دلم واست یه ذره شده
راستی به بلاگ منو ناهید نمیخواد نظر بدی من دیگه بازش نمیکنم (حال میکنی رو رو؟)
منتظرتم عزیزم
بای بای

مریم دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ب.ظ http://anooshka

فاطمه گلم از دستم دلخوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به خدا منظوری نداشتم
باور کن از وقتی فهمیدم دل تو دلم نیس
شرمندم عزیزم
باور کن من منظوری نداشتم
باهام قهر نکن ببین دلم طاقت نداره(با گریه و بغض)
عزیزم
بین بلاگ نویسا من تو رو دارمو زهرا
اگه شما از دستم دلخور باشین دیگه چه کنم من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:01 ب.ظ

فاطمه جون
ببین منو
نیگام کن
واقعا باهام قهری؟؟؟؟؟؟
فاطمه

میبوسمت عزیزم
من طاقت ندارمااا

رسول (( ویژه جام جهانی)) سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام

برد شیرین اسپانیا را به تمامه دوست دارانه اسپانیا و خودم تبریک میگم

انشا الله عربستان را هم توپ توپ میکنیم

با ارزوی پیروزی ایتالیا در بازی بعدی (( چشمک ))
بای

بی خیالی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ http://ehhmm.blogsky.com

سلام علیکم
حالت ؟؟؟ خوبی تو ؟؟؟ خوش می گذره ؟؟؟
می خواستم بگم که آپ کردم
یه مطلب باحال البته سردرد آور براتون در آوردم
منتظر حضورتون هستم
موفق باشین
فعلا....

روزبه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام فاطمه خانم خوبی ؟؟؟
من مدتی نیستم اومدم که خداحافظی کنم....
به امید سعادت در پناه خدا....
فعلا خدانگهدار....

رسول (( ویژه جام جهانی)) چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام

باید خدا رو شکر کنیم که تیمی مثل کاستاریکا در جام جهانی بود تا تذاره ایران ۳۲ وم بشه

البته شاید اسپانیا باعث بشه ایران ۳۰ وم بشه

یکی نیست به این برانکو بگه الان چه وقته تنبیه انظباطی بود

**********************************************

سلام مرسی از این که خبر دادی
امیدوارم مشکلت حل بشه

بای*******************************************

تامی پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
آخخخخخخخخخخخخخخ
من چقدر دیر رسیدم
)):
دیدی چی شد فاطمه
به من کیک نرسید
منو دعوت نکردیا ولی من پرو هستم
خودم اومدم
ایشالا صد نه ۱۰۱ سال زنده باشی

رسول*ویژه جام جهانی* پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام


صعود ایتالیا از مرحله گروهی جام جهانی را به شما تبریک میگم

با ارزوی موفقیت برای تیم محبوب خودم بعدش تیم محبوب شماااااا

بای

**************** اسپانیا***************


***** پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام

دارم وارد هفته ای میشم که اسمش را هفته مرگ و زندگییم گذاشتم

mechanical engineering design و مورخ ۱۰/۴/۸۵ روز موعود هست
چیزی بیشتر از یک نمره 10 از خدا نمیخام

خداحافظ.

برام دعا کنید


خلود جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ب.ظ http://khanehomid.persianblog.com

سلام...
انشاالله صد ساله بشی...
موفق باشید...
کودکی
کودکی شیرین است
هر کسی می داند
یک کسی می گفت هر لحظه به ما
اگر از عمر درازت همه را پس بدهی
این محال است که یک لحظه ای از کودکی، خردی را پس گیری
کودکی اوج، رهایی، همه چیز است
کودکی شیرین است
شاید که بگویی کودکی چیست که هر انسانی، دم به دم می گوید:
کودکی شیرین است

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید
کودکی شیرین است
هر کسی می داند
کودکی شیرین است
شعر از:حمید حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد