گاهی وقت ها  شده فکر کنی خب اگه من نباشم کی ناراحت می شه؟

کی از نبودنت ناراحت می شه ....

چقدر بود و نبودت عادیه مثه یه نقطه کوچیک احمق

تو برای  کی مهمی ؟دارم فکر می کنم .............................

سرم از حجم خاطرات خاک گرفته پر شده

کسی هست کمک کنه پاکش کنم ؟

نه نمی شود به معجزه های گذشته چشم دوخت

و تو در امید های آینده غوطه ور شوی .

ن ه ه ه ه ه ه ه ه ه

 ن م ی ش و د

 

نظرات 48 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky.com

سلام از وبلاگ توپت لذت بردم اگه دوست داشتی لینک منو اظافه کن بعد بهم خبر بده.اگرم دوست نداشتی بی خیال بیا فقط بهم سر بزن.راستی یه سوال هم ازت داشتم که اومدی ازت میپرسم

حسین پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky.com

تصحیح میکنم اظافه نه:؛اضافه؛

از تبار درد پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام ..........
نمیدونم تو و زهرا چرا اینطور هستین .....
بعضی از حرفاتونو نمیتونم بفهمم ......
یعنی نمیدونی که کی از رفتنت ناراحت میشه ؟
منتظر باش خواهی دید .....
اگه العان نمیتونی پشت اون اشکارو ببینی اما مطمئن باش بعدا (به وقتش میفهمی چقدر ماها بدبختیم هممون ......
زیاد طول نمیکشه انشاالله ۸۰ سال دیگه .......
راستی منخم خیلی وقته آپم ........
راستی میشه به زهرا بگی بره میلشو بخونه؟
زودتر
مرسی

زهرا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com

سلام عزیزم
این حرفا چیه میزنی
چقد دلت گرفته
بخدا همه ی اینا فکرای الکیه
خودتو به یه کاری مشغول کن
من می خوام #c کار کنم تو هم همین کارو بکن
خیلی کامل
مواظب خودت باش
قربونت
بای بای

(*ـ*) جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام
اره خیلی زیاد بهش فکر کردم

۳شب همش فکر میکنم اون که من از گوشت و خونشم اینطوری گفت
چه انتظاری از باقی


گمگشته دیار محبت کجا رود
نام حبیب هست و نشان حبیب
عاشق منم
که یار به حالم نظر نکرد
ای خواجه درد هست ولیکن طبیب نیست

شب یادل خوبی داشته باشی و فوت ناصز عبداالهی رو هم تسلیت میگم

بیائیم مرده پرست نباشیم ناصر تا زنده بود ممنوع کنسرت بود ولی همین امیروز ۳ تا کلیپ ناصر و گذاشتن




حسین شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:42 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky .com

سوالم این بود که با این همه دوست چجوری اون حرفها رو زدی؟

دوست داشتم یه چیزایی بهم ثابت بشه
البته غیر از دوستام و اونایی که میشناسنم منظورم یکی دیگه هم بود (خدا)که هنوز جوابی ازش نگرفتم فکر کنم خیلی از دستم شاکیه میدونم چرا
کاش منو ببخشه به خاطر همه چیز و کمکم کنه
امیدوارم جواب سوالتون را گرفته باشین
مرسی به بلاگم سر زد
فعلا ****************************

مهران شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . خوبی؟ (( فکر کنم سوال بی ربطی پرسیدم .. نه؟)) آخه از این آپت معلومه که وقتی داشتی می نوشتی اصلا حالت خوب نبوده . میدونی زندگی همش خوشی نیست .. بعضی وقتا باید ناراحتیشا تحمل کنیم . درسته آدم وقتی از جایی یا از کسی دلش پر باشه یه چیزایی میگه ولی بعدش میبینه که اشتباه کرده .... من نمیدونم چی شده ولی اینا بدون که هر شکست سرآغاز یه پیروزیه . نمیدونم چی بگم ........... همیشه نظر دادن برای این آپا سخته . شاید اینم یه امتحانه از طرف خدا . اینم بگم که هیچ وقت از لطف خدا نا امید نشو
خوب دیگه امیدوارم زودتر هرچی غم فراموش کنی و یه آپ خوب بکنی
فعلا بای

سلام
نه اتفاقا خوبم خیلی هم حالم خوبه
بابت اون جریان اصلا ناراحت نیستم و عقیده ام اینه حتما صلاحی در کار بوده
ابته ناراحت بودم اما همون یکی دو روز اول
البته این آپم هیچ ربطی به اون جریان نداره مطمئن باش
به هر حال مرسی بهم سر زدی و از حرفای دلگرم کنندهات ممنون
اما مطمئن باش هیچ وقت احساس نمیکنم این آپم اشتباه بوده چون خیلی چیزا داره بهم ثابت میشه
بازم مرسیییییییییییییییییی
فعلا *******************************************

زهرا یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ق.ظ http://saattanhaie.blogsky.com/

سلام فاطی جونم
میدونم چی میگی....منو تو خوب همو درک میکنیم....اما نمیدونم چرا حرفای هیچ کدوممون تون گوش اون یکی نمیره!
چی بگم.....فکر نکنم هیچ کی ناراخت شه...خانواذه ام تا یه مدت فوقش ۲سال ناراختن اما بعدش هرکی به هرکیه....اینو دیدم که دارم میگم....(جریان شهرام)
تقدیم به تو ....امیدوارم حسمو بفهمی و بدونی چقدر بودنت واسه من یکی مهمه.

دوستم داشته باش ، عطرها در راهند
دوستت دارم ها ، آه ، چه کوتاهند
خواب دیدم در خواب ، آب ، آبی تر بود
روز ، پر سوز نبود ، زخم، شرم آور بود
دوستم داشته باش ، بادها، دلتنگ اند
دستها ، بیهوده ، چشمها، بیرنگ اند
دوستم داشته باش ، شهرها می لرزند
برگها می سوزند ، یادها می گندند
باز شو تا پرواز ، سبز باش از آواز
آشتی کن با رنگ ، عشق بازی با ساز
دوستم داشته باش ، عطرها در راهند
دوستت دارم ها ، آه ، چه کوتاهند
دوستت خواهم داشت ، بیشتر از باران
گرمتر از لبخند ، داغ چون تابستان
((((چون خودم متولد تابستونم و معتقدم اوج همه چی ..حتی دوست داشتن تو مرداده و تابستون))))))

قربونت
**********************فعلا********************

سیمین یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

سلام
به فاطی جون
خوشحالم که نظرت در مورد اون اتفاق این بوده
چون خواست خدا بوده
چرا انقد غمگین
نبینمت به این روز
خدا باشه مهم اینه
خدا را عشقه
البته من به کفته هام ایمان دارم شعار نمی دم
ناراحت شدم برات بدون اینکه بدونم علت ناراحتیت چیه
جدی میگم
رو من حساب کن؟؟؟؟؟؟؟؟/
بای

مهران یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . امیدوارم دیگه اون اتفاق را به یاد نیاری . به هر حال امیدوارم که همیشه خوب و خوش و باشی . اگه مشکلی هست رو من حساب کن .
خوش باشی

زهرا یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com

سلام عزیزم
امیدوارم حالت بهتر شده باشه

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام

اصلا خوابم نمی بره الان ساعت ۲شب هست

بازم دارم متنتو می خونم

کلمه عادی اون وسط خیلی تو ذوق میزنه

حالا من یک سوال بپرسم

اصلا فکرکردی اگر عزیز ترین کسات نباشن چی میشه؟

اصلا اونا برات مهم هستند

اینقدر مهم هستن که نخوای از دست بدیشون تحت هر شرایطی یا خیلی راحت میشه گذاشتشون کنارر حتی موقعی که به کمکت احتیاج دارن

متوجه که هستی چی میگم ؟
همیشه اول برو سراغ خودت بعد دیگرون

خوبه که داره این اپ خیلی چیزاا رو بهت ثابت می کنه
فقط یادت باشه از خودت دورت نکنه


(*-*)

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ق.ظ

_########_______________________________
___####_________________________________
___####_________________________________
___####_________________________________
___####_________________________________
___####_________________________________
___####_________________________________
___####_________________________________
___####______###______###_______________
_########__#####___#####________________
___________#######__######______________
__________################______________
__________################______________
___________###############______________
____________#############_______________
_____________###########_____###___###__
______________#########______###___###__
_______________#######_______###___###__
________________#####________###___###__
_________________###_________###___###__
__________________#___________#######___
_______________________________#####__

(*-*)

(*ـ*) دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ق.ظ

آنگاه که تو در کنار من هستی



شب یا روز



کدام یک بهتر است؟؟؟



چه بگویم؟



اما می دانم که



هر دو بی ارزشند



آنگاه که تو در کنار من نیستی

زهرا دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:45 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com

سلام
خوبی خانمی؟
من نفهمیدم چی گفتی
" با درسا چی کار میکنی؟ "
عزیزم من منتظر جواب دانشگاه آزاد هستم
حالا هم اصلا درس نمی خونم
قربونت بای

رسول سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:46 ب.ظ

ثبت‌نام آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی از 11 دی در مراکز پستی آغاز می‌شود

جزییات و زمان ثبت‌نام اینترنتی داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کاردانی بدون آزمون، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1385 اعلام شد. به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران،</FONT> ثبت نام و پذیرش در دوره‌های کاردانی بدون آزمون و آزمون دوره‌های کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز دوشنبه 11 دی آغاز و در روز چهارشنبه 20 دی ماه برای دوره کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و در روز دوشنبه 25 دی ماه برای دوره کاردانی بدون آزمون پایان می‌پذیرد. </گفتنی است، هزینه ثبت‌نام و تهیه کارت اعتباری و دفترچه برای هر یک از داوطلبان در دوره کاردانی بدون آزمون 36 هزار و دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته 48 زار ریال است. </شرایط پذیرش داوطلبان دوره‌های کاردانی </دارا بودن شرایط عمومی و شرایط اختصاصی از ضروریات است که طی آن داشتن دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه یا دیپلم سه ساله نظام جدید، داشتن دیپلم نظام جدید فنی و حرفه‌ای و یا دیپلم نظام جدید کاردانش از این شرایط است. همچنین کلیه پذیرفته‌شدگان در مراکز آموزشی علمی کاربردی تابع قوانین، مقررات و ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشند. </داوطلب باید برای ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی با مراجعه به باجه‌های پستی نسبت به خرید کارت اعتبارای دارای نام کاربر و رمز عبور به منظور ورود به سیستم نرم افزاری ثبت نام اینترنتی اقدام کند. </Sثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دانشجو دوره‌های کاردانی تنها از طریق ثبت‌نام اینترنتی انجام می‌شود، لذا داوطلبان باید برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند. </ثبت‌نام در دوره کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته </>دارندگان مدرک فوق دیپلم یا کاردانی مورد تایید وزارت علوم و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌توانند در آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1385 ثبت نام و شرکت کنند و بر حسب ضوابط بدون در نظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی یا فوق دیپلم خود و براساس علاقمندی به هر یک از رشته‌های تحصیلی نسبت به انتخاب رشته مبادرت کنند. </>گفتنی است، دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر از فوق دیپلم حق شرکت در این آزمون را ندارند. </چنانچه در هر مرحله از ثبت‌نام و یا اشتغال به تحصیل مشخص گردد که داوطلب دارای یکی از شرایط پذیرش مندرج در این دفترچه نبوده است، بلافاصله از ثبت‌نام، شرکت در آزمون و یا ادامه تحصیل وی جلوگیری و مطابق ضوابط با وی برخورد می‌شود. </گفتنی است این دسته از داوطلبان نیز باید با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. >بر اساس این گزارش، دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی در صورت پذیرش در دانشگاه باید حداکثر قبل از هرگونه انتخاب واحدی در مرکز آموزش محل قبولی موفق به اخذ گواهی پیش دانشگاهی شده باشند‌، در غیر این صورت پذیرش آنان کان لم یکن تلقی می‌گردد. <>همچنین هیچ دانشجویی مجاز نیست همزمان در دو رشته یا دو مقطع در موسسات دولتی و یا غیر دولتی تحصیل کند و در صورت تخلف طبق آیین نامه انضباطی دانشجویان با وی رفتار خواهد شد.

سلام

وای عجب اهنگی معر کس

این اطلاعیه رو خوندم گفتم خبرت بدم

من که نخوندم هیچی امیدوارم یادم نرفته باشه احتمالا کنکور ۳۰ هست
تو خواب کنکور ازادم با اینکه میدونم افتضاح سخت بود
زنگ خطررررررررررررررررررررررررررررررر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ب.ظ

دینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

زنگ خطر تا کنکور فقط ۲۵ روزززززززززززززززززززززززززززززززز

رسول سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ب.ظ

اسمم و ننوشتم

خواستم بازم تاکید کنم فقط ۲۵ روززززززززززززززززززززززززززززز

مهرداد چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.godboygod.com

دیگر نمی توانم دنبال این سایه های بیهوده بروم، با زندگانی گلاویز بشوم.
من دیگر نمی خواهم نه ببخشم و نه بخشیده بشوم. نه به چپ بروم و نه به راست.
می خواهم چشمهایم را به آینده ببندم و گذشته را فراموش بکنم.
می خواهم در حال زندگی کنم.
*****
باز هم همراه همیشگیم باش مهریان... یا حق...

دیانا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ق.ظ http://justkhodam.blogsky.com

سلام فاطمه جون
خوبی؟
نمیدونم چی بگم
فقط همین

حضرت عشق -- روزبه شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام....
امیدوارم که حالت خوب باشه
همین الان بود که نظرتو خوندم
اومدم که یه حرفی رو بهت بزنم
می دونی من همیشه کارمه که یه وقت رو می ذارم واسه اینکه بیام به دوستام سر بزنم یعنی قدیمها همیشه این کارم بود ولی این مدت چون دور بودم نه می یومدم نه دوست داشم بیام ولی انتظار نداشتم که کسانی که من تو این راه خیلی بهشون مدیون بودم هم نیان !!!
وقتی اون روز که می خواستم بعد از ۴۰ رو آپ کنم و نظرات رو خوندم همه بودند جز تو جز زهرا....
اگه شناخته باشیم می دونی که چه حالی پیدا کردم
آره همیشه نظرات تو و زهرا مرحمی بود واسه درد کهنم اینو چند بار هم بهت گفتم
وقتی الان نظرتو خوندم اول حق بهت دادم چون من این جور رفتار کرده بودم و تو هم بد گرفتی ولی توقع این حرف رو دیگه نداشتم....
امروز با خودم قرار گذاشتم بیام نت و هم واسه تو نظر بدم هم واسه زهرا و هم واسه ایمان
واسه این نیومدم تا به امروز
دیگه زیاد دوست ندارم پر حرفی کنم فککر کنم دیگه منظورم رو فهمیده باشی.....
بازم ازت ممنونم
فعلا.........///

حضرت عشق -- روزبه شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

و اما در مورد پستت
می دونی همیشه من یکی از لحن حرف زدن تو و زهرا دو منظور پیش خودم می گرفتم یکی اونی که همین که می خوندم حرفاتو و دیگری همیشه واسم مجهول می موند و همین احساس که حرف ناگفته ای هر کدوممون داریم واسه گفتن ولی یه چیز همیشه مانع میشه........
این بار هم حرفت اینو می گفت عکس بیشتر گواه این بود ولی کلمه ی آخرت بیش تر از بقیه بهم اثر گذاشت.....
.................نمی شود..............
این واسم کمی عجیب بود ولی درخور این نوشته
نمی دونم دیگه چی بگم
فعلا..................///
یا حق !

مهران شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام عید قربان مبارک . کم پیدا شدی؟؟؟؟

رسول دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ

خداوندا مرا ز صدق داخل و زصدق خارج گردان


سلام

مرسی

متن جالبی بود

مهران دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . مرسی از اینکه اومدی سر زدی . متن جالبی بود . خوشم اومد .
خوب دیگه امیدوارم خوش باشی .
بای

رسول سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام به به

بابا این کاره

جالبه یک جوری به بچه گیهات عادت کرده بودیمااااااااااا :دییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


*********************
عجب متنی من قبول ندارم قبول نیست :دیییییییی میدونی که کدوموو میگم

راوی خاطرات بزها سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ب.ظ http://boza.blogsky.com

"سرم از حجم خاطرات خاک گرفته پر شده"
قشنگه ، فقط حیف که دیر دیر می نویسی

رسول سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:11 ب.ظ



با تاخیررررررررررررررررررررررررررررررررر
کریسمس مبارککککککککککککککککککککککککککککککک

یه دل سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ http://raze-del-tanha.blogsky.com

هیچ کس تو این دنیا لیاقت عشق رو نداره نه دختر ها و نه پسر ها

مهشید چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ق.ظ http://bogzarbarayatbeguiam.persianblog.com

دلم گرفته؛

دلم عجیب گرفته است.

و هیچ چیز؛

نه این دقایق خوشبو؛که روی شاخه نارنج می شود

خاموش

نه این صداقت حرفی؛که در سکوت میان دو برگ این

گل شب بوست؛

نه؛هیچ چیز مرا از هجوم خالی اطراف نمی رهاند.

وفکر میکنم

که این ترنم موزون حزن تا به ابد شنیده خواهد شد.

یه دل چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ق.ظ http://raze-del-tanha.blogsky.com

ببخشید می شه ملتون رو به من بدید
ممنون

(-ـ-) پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ



روزگار غریبیست نازنین

تا شقایق هست زندگی باید کرد

مهرداد جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.godboygod.com

اینجا دیگر تمام ثانیه ها بهانه نمی آورند که چرا دقایق زود می گذرند. کاش می دانستی که این روزگار مکار عاشق یک ثانیه با ما بودن است.... روزی روزگاری پشت پنجره ی خوشبخت...

الینا جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ب.ظ http://elina1666.persianblog.com


آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه های آرزوهایت حس کردی به خاطر بیاور که زیبایی شهابها از شکستن قلب ستارگان است .

سلام.وبلاگ قشنگی دارید.خوشحال میشم به منم سر بزنید .

مجتبی شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام
حالتون که خوبه انشاالله
مطمئن باش تمام کسایی که آدم می شناسنشون از رفتن آدم ناراحت میشن ختی اونهایی که از آدم خوششون نمی آد ولی اینکه انتظار داشته باشیم نمیدونم تاکی ولی بقیه بخاطرمون سیاه بپوشن و با فکر ما نتونن غذا نخورن می دونم که منظور شم این نبوده ولی انتظار زیادیه به نظر من خودخواهیه اونی که دستش دیگه از این دنیا کوتاه شده همین که هرازگاهی کسی بیادش بیفته و فاتحه‌ای واسش بخونه راضیه
این قدرتیه که خدا تو وجود آدما گذاشته که بتونن خاطرات بدشونو فراموش کنن (منظورم از دست دادن یه دوست خوبه)وگرنه زندگی ناممکن می شد.
خوب از اینا که بگذریم بلاگت سنگین شده فکر کنم به خاطر عکسیه که عوض کردی چوم واالله
قدرت آدما خیلی زیاده فقط باید خدمونو باور کنیم تا همه کارها ممکن بشه
خوب دیگه زیادی حرف زدم. اینم واسه اینه که خبر نمی کنی و آپ میکنی منم بی خبر می مونم واسه همسن جبران کردم خوش باشی

سیمین شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ http://http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
من آپ کردم
منتظرم
بیا
بابای

ایمان شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:40 ب.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام فاطمه خانم
احوال شما؟
ایول بابا آپ میکنی خبر نمی دی به ما تحویل نمی گیری
نوشته رو خوندم
قشنگه
حالا ما هستیم
اگه بخوای خودم هاردتو پاک میکنم
شما امر بفرما

یلدا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.sarayetanhaayei.persianblog.com

سلااااااااااام روز خوش
حالتون احوالتون
عیدتون مبارک
خوش باشی عزیزجون
بای گلم

یه دل یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ب.ظ http://raze-del-tanha.blogsky.com

عید سعید غدیر خم، عید واقعی شیعیان، عید امامت و ولایت، عید شور و نشاط اهلبیت بر شما مبارکباد

دل شکسته یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ http://mda.blogfa.com

سلام فاطمه خانم
خوبی شما
وبلاگ آکنده از حرفهای دل یه عاشق حقیقی را داری
من هم عزیز دارم که دوستش دارم ولی از هر دری که تا حالا وارد شدم باشکست روبرو شدم ولی باز هم دوستش دارم چون همیشه خاطرش برام عزیز بوده و. خواهد بود . من این وبلاگی که الان آدرس را هم دادم دیگه ادامه ندادم چون او ازم خواست برام خیلی سخت ولی چون دوستش دارم تحمل می کنم و همیشه شیدای او میشم چون واقعا مهربون ولی حوب .....
بازم سرت می زنم

رسول چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام فاطمه عیدت مبارکککککککککککککککککککککککککک

بازم با تاخیرررررررررررررررررر

تقویم من چند روزی عقب هست

قرار نبود مگه اپ کنی پس چی شد منتظرم

سعی می کنم خودم برسونم تا اپتو ببینم

بای

از تبار درد پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

زیاد نگران نباش
زندگی صد سال اولش سخته بعدش دیگه همه راحتیم
تو جهنم ......
مارم که فراموش کردی
راستی منم برای خودم دلیل داشتم که اونا رو پاک کردم ...
شاید به همین زودیام
وبو پاک کنم و برم گم شم از دستم خلاص شین ....
فقط منتظر یه اتفاقم که به همین زودیا میافته ....
هرچی دیدی حلالمون کن .......
راستی میشه به زهرا زنگ بزنی بگی میلشو بخونه؟
شرمندم به خا اما تو رو هم تو یزحمت انداختم

حسین پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky.com

سلام خوبی؟
به ما که سر نمیزنی .آپ هم که نکردی چی شده ؟
راستی میخواستم بگم اون دوستت فراموشت نمیکنه .
چون دوست منم هست هر کاری کردم بخشیده(امیدوارم چون داره کمکم میکنه).

مهسا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ http://ashkeghoghnus.persianblog.com

بیا برویم روبروی باغ بنشینیم ؛ آنسوی پر چین گریه ها


سر پناهی خیس ازمژه های رویا رابه یاد دارم که بیراهه دریا نیست


دیگر از اینهمه سلام ثبت شده در آداب لاجرم خسته ام!!


بیا برویم ؛ بیا برویم آنسوی هر چه حرف و حدیث امروزیست


همیشه سکوتی لطیف برای آرامش فراموشی ما باقی است

ساحل پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ب.ظ http://salsmkhoda.blogsky.com

سلام عزیز
اولین بار بود افتخار میدادین....
لطف فرمودین.........
اون اوایل حرفهای خودمو نوشتم. اما.......
خودت که بهتر میدونی تازه فهمیدم خدایی که تو بچیگیهام می شناختم با این خدام خیلی فرق داره.
تازه فهمیدم اونی که تو بچگیهام باهاش حرف میزدم همون خدایی بود که .........
اما خدای امروزم کیه؟
مردم........ زندگی.........مردگی..........درس........کار.....پول......بدبختی.......دروغ..........ریا..........ربا........
نمیدونم چی شد.....
تصمیم گرفتم دوباره برگردم سراغ کودکیهام
تصمیم گرفتم برم از بچه ها یاد بگیرم. از اونا بپرسم ببینم واقعا خدا کیه؟
ببخشید پرحرفی کردم.
بازم به من سر بزن

یلدا جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.sarayetanhaayei.persianblog.com

سلام عزیز دلم خوبی؟
امیدوارم روز تعطیل خوبی داشته باشی عزیزکم
موفق و پیروز
ایاااااااااااااااااام به کامت شیرین
بای گلم

مهشید جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ق.ظ http://bogzarbarayatbeguiam.persianblog.com

آدم وقتی می میره آزاد آزاد میشه

دیگه عاشق کسی نمی شی که عاشقت نباشه
دیگه به کسی راست نمی گی که بهت دروغ بگه
دیگه دلت هم واسه هیچکس تنگ نمیشه
دیگه غرورم نداری که اگه یه کسی بهت توهین کرد ناراحت بشی
دیگه حتی نمی تونی به اونایی که دوستشون داری بگی " دوست دارم"....................

علی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام
بی مزه میخواستی بهمون بخندی؟
یه وقت نمیتونستی درست بگی؟
بیخی
ب حالا که خراب کاری کردی برو بهش بگو میلشو بخونه
اگه هم تو خواستی خبر بدی این بار درست تایپ کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد