یک تکه تنهایی یک ساله شد

 

 

 

تا قبل از 26  بهمن سال 1384 یک تکه تنهایی فقط  یه دفترچه  بود  اما ...........

26 بهمن تبدیل شد به این محیط مجازی حالا یک سال گذشته یک تکه تنهایی اینجا یک سالش شده

اما بیشتر از یک سال بزرگ شده خیلی بیشتر  خیلی حرفا تو دلم بود که میخواستم بگم اما الان تصمیم عوض شد نمیخوام روز تولد یک تکه تنهاییمو خراب کنم

 

 

 

 

 

توی این یه سال یه عالمه دوست گل پیدا کردم  دوستایی که خیلی وقتا با حرفاشون آرومم کردن ( زهرا رسول سیمین – دیانا – مریم – روزبه -  ایمان –  علی ( که میدونم احتمالا اینو نمی خونه و از دستم ناراحته ) -مهران – جلال –حسین –مهشید – رضا (مشتاق )- زهرا (قاصدک )و خیلیای دیگه ...........

از همتون ممنون

 

 

راستی امروز روز  ولنتاین هم هست  روز عاشقا  این روز را به همتون  تبریک میگم به همه ی اونایی که عاشقن به اونایی که دوست دارن عاشق بشن به اونایی که عاشق بودن و حالا ....  حتی اونایی که بدشون میاد از عشق

 

 

عشق من عاشقم باش

     تو غربتی که سرده تمام روز و شبهاش
غریبه از من و ما . عشق من عاشقم باش
عشق من عاشقم باش. که تن به شب نبازم
با غربت من بساز .تا با خودم بسازم
عشق من عاشقم باش. عشق من عاشقم باش
تو خواب عاشقا رو تعبیر تازه کردی
کهنه حدیث عشق و تفسیر تازه کردی
گفتی که از تو گفتن یعنی نفس کشیدن
از خود گذشتن من یعنی به تو رسیدن
قلبم و عادت بده به عاشقانه مردن
از عشق زنده بودن . از عشق جون سپردن
وقتی که هق هق عشق . ضجه ی احتیاجه
سر جنون سلامت که بهترین علاجه
عشق من عاشقم باش اگر چه مهلتی نیست
برای با تو بودن اگر چه فرصتی نیست
عشق من عاشقم باش . نذار بیفتم از پا
بمون با من که بی تو نمی رسم به فردا
عشق من عاشقم باش .عشق من عاشقم باش

 

 

این گلها هم تقدیم به دوستای گلم

نظرات 43 + ارسال نظر
رسول چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام
نظر اول
یکساله شدنت رو بهت تبریک می گم

انشالله ۱۰۰ ساله بشه یک تکه تنهائی

تکه ای که هیچ وقت تنها نیست

ولنتاین رو تبریک میگم

راستی همین روزااااا ....

رسول چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ب.ظ

این شعر داریوش رو خیلی دوست دارم


بسیار زیباست

تو خواب عاشقا رو تعبیر تازه کردی
کهنه حدیث عشق و تفسیر تازه کردی
گفتی که از تو گفتن یعنی نفس کشیدن
از خود گذشتن من یعنی به تو رسیدن
قلبم و عادت بده به عاشقانه مردن
از عشق زنده بودن . از عشق جون سپردن
وقتی که هق هق عشق . ضجه ی احتیاجه
سر جنون سلامت که بهترین علاجه

حضرت عشق *--* روزبه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:02 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س س س سلامممممممممممممممممممم
مبارک مبارک
مبارک مبارک
مبارک مبارک
مبارک مبارک
مبارک مبارک
مبارک مبارک

همیشه پاینده باشی
والنتاین هم مبارک
قربانت
فعلا.......
---------یا حق ! -------

(*.*) چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام

عشق من عاشقم باش

راستی اسمی از من نیاورده بودی قبول نیست؟؟؟؟

پس من چی ؟

تولدتو بهت تبریک میگم :دی :دی انشا الله ۱۰۰ سال دیگه وبلاگت خودت پاینده باشی

شعرتم که حرف نداره

بابت همه چیز ممنون

مهشید چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ

یکساله شدنت را تبریک میگم دوست من موفق باشی.............

ایمان چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ب.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام به فاطمه خانم گل !!!
احوال شما؟
واقعا تو این پستت خیلی حال دادی
می دونی واسه چی؟
واسه همین شعر داریوش که نوشتی
در ضمن تولد بلاگتو هم تبریک میگم
و والنتاین رو هم بهت تبریک میگم
موفق باشی. . .

زهرا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلااااااااام فاطی جووووووووون
میدونم خوبی چون الان پیشتم. ;)
تولد بلاگت مباااااااااارک ایشالا خودتو بلاگت حدود ۱۲۰ساااال پاینده باشین.
روز ولنتاینو به تو و و و و همه عاشقای واقعی تبریک میگم ایشالا هرکر هرچی تو این روزا گفته بههشون عمل کنه و پایبند حرفاش بمونه.(آمیییین)

شعر قشنگی بود.
عشق من عاشقم باش.....خیلی حرف تو همین یه جمله کوچیک هست....تا کییییییی بفهمه...!

ایشالا تو این یه ماهی که از سال مونده در رحمت به روی همه وا شه .............صدقه سر همه هم رو من و تو ...(آمین)این همه دعا کردم هرکی اینو میخونه واااااااااای به حالش اگه آمین نگه....مدیون من یکی که هست.....

دیگه مخم راه نمیده جمله سر هم کنم و بعدش تایپ کنم...تا همینجاشو قبول کن جیگر.

قربونت

*********************فعلا*******************


مهرداد جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.godboygod.com

می گذرد چه آسان روزهایی که گاهی پنجره ی خوشبخت را به روی من باز می کردی... و گاهی از پشت پنجره خوشبخت چشمان مرا در التماس دستانت حجم می کردی... آری ... تو هم نیز روزی دریچه ای بر روی من باز خواهی کرد... شاد زی... تبریک...

رسول جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام

نمییای

داره یادت می ره منتظرم

دیانا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ب.ظ http://justkhodam.blogsky.com

سلام فاطمه جونم
خوبی؟
تولد وبلاگتم مبارک
ایشالله سالیان سال همچنان بنویسی و بنویسی
مواظب خودت باش گلم
دلت همواره لبریز از عشق باشه

[ بدون نام ] شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ

خوشحالم که بعد از یک سال بلاخره یکی از پستات عنوان داشت.....
من از شما ها دورم ...از تو ...از زهرا ....
فاصله بین منو شما ....
بیم منو آدما به اندازه زمینو آسمونه ...
شماها مشکلی ندارینن اونی که مشکل داره .....................................................................................................................................................................................................................................منم

ARA77 شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ http://ffkrf.mihanblog.com

سلام
خیلی خوبه ... کلا تولد چیز خوبیست!!
منم این تولد رو بهتون تبریک میگم
موفق و شاد باشید!!
راستی راجر برای من جدای از هر تصوریه که بکنی!!!
ممنووووووون

ARA77 شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://ffkf.mihanblog.com

یک چیز رو یادم رفت بگم
ان شاء الله تولد ۱۲۰ سالگی وبلاگت!

حسین یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ق.ظ http://barayekhodam.blogsky .com

سلام خوبی؟
تورو خدا ببخش دیر تبریک میگم
تولدت مبارک.
خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم تولدته ولی ترافیک بود نرسیدم به مراسم.
منم وقتی شرذوع کردم فکر میکردم بعد چن روز ول میکنم ولی دوستای خوبی که پیدا کردم. مشتاقم کردن.
الان اگه یه روز نمیام انگار یه چیز گم کردم .با هیچ منطقی نمیخونه که اینقدر به دوستایی که حتی نمیبینیشون .نمیدونی چه شکلی هستن.و................... وابسته میشیم
خیلی خوشحالم که دوستای خوبی مثل تو دارم.
موفق باشی.

حسین یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ق.ظ http://barayekhodam.blogsky .com

راستی یه چیزی امروز ۲۹ بهمن روز سپندارمزگان. یعنی ولنتاین ایرانی با سابقه ۳۰۰۰ سال پیشه. اونم بهت تبریک میگم

سلی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.asheghekhastems.blogfa.com

سلام...
خوبی...؟
وبلاگ نازی داری....
خیلی لذت بردم.......
عکس زیباایی بود
من از وبلاگ عمو رضا (مشتاق) میام.....
گفتی اگه خبری دارم بهت بگم......
مرز ایران و عراق بسته شده.........
میسی.....
ممنون..........
به منم یه سر بزن............
بابای گلم......

سیمین دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام . خوبی ؟
این چند وقت اصلا نشد بیام رو خط ....
آپ قشنگی بود .
تولد وبلاگتم تبریک میگم .
خداحافظ...
آخرین کلامی که از تو شنیدم
و باز قصه ی تلخ جاده و آن راه بلند...
که تو را از خلوت من می ربود
آسمان می گریست
شیشه ها می گریستند
ومن مبهوت رفتنت
در پس شیشه های مه آلود
بغض دردناکم را بلعیدم
دیوانه وار خندیدم
وتو را بدرقه کردم...
***********
بای

مهران دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . خوبی ؟
این مدت نشد بیام رو خط . آخه کلاسام شروع شدن .
آپت خیلی قشنگ بود . امیدوارم خوش گذشته باشه .
هنگام رفتن
در چشمان عشق نگریستن
آنچنان مشتاق ماندنت می کند
که پای رفتنت سست می شود
ورفتن را مرگ می پنداری
پس چشمانت را ببند
وپا در جاده بگذار
وهمیشه به یاد داشته باش
گاهی وقت ها برای بودن
باید رفت...
****************
بای

رسول دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام
خوبی ؟

اطلاعات مرزی اینجا داده میشه ؟؟؟؟


سلاخی زار می گریست زیرا به قناری کوچکی دل باخته بود


مییام سرخ باشی

سلی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:35 ق.ظ

سلام و ممنون
.........................
به خاطر اومدنت....خوشحال شدم...
...
با تبادل لینک چطوری؟
منتظر خبرت میمونم...
بابای خوشگل خانوم...

رسول پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ق.ظ

وایییییییی

سلام ( خنده )

به عنوان یک رئالی متعصب شکست بارسا و تبریک میگم ( خنده )

خوبی شرمنده

حرقی برای گفتن ندارم

دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه
دوباره این دل دیوونه واست دل تنگه
وقت از تو خوندن ستاره ترانه هام
اسم تو برای من قشنگترین آهنگه

بی تو یک پرنده اسیر بی پروازم
با تو اما می رسم به قله اوازم
اگه تا اخر این ترانه با من باشی
واسه تو سقفی از اهنگ و صدا می سازم

با یک چشمک دوباره من و زنده کن ستاره
نذار از نفس بیفتم توئی تنها راه چاره

ای ستاره ایس تاره بی تو شب کاری نداره
این ترانه تا همیشه تو رو یاد من مییاره

توئی که عشق مو از نگاه من میخونی
توئی که تو تپش ترانه هام پنهونی
توئی که همنفس همیشه آوازی
توئی که آخر قصه من و میدی

اگه کوچه صدام یک کوچه باریک
اگه خونم بی چراغ چشم تو تاریکه
میدونم اخر قصه می رسی به داد من

لحظه یکی شدن تو اینه ها نزدیک

این آهنگ زیبای شادمهر گوارای وجود ت

رسول پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ق.ظ

این شعرو پیرو شعر شاپرک و مرغ عشق و برگ و باد داشته باش


یک درخت یبز و پر برگ
چندساله تو کوچمونه
بهترین حسنی که داره اسم تو رو تن اونه
کناره یک جوی ابی کنار خاک زمنی
اون درخت تنها نشسته که زیرش سایش بشینی
قدیما قدیمتراا که از کنارش می گذشتم
روی قامت بلندش یادگاری می نوشتم
دوباره فردا که می شدزیر نور زرد خورشید می رسیدم توی کوچه باز چشام درخت و می دید
می رسیدم تو کوچه یادگاریمو می خوندم
واسه خواب خستگیهام پیش اون درخت میمیوندم
یک روز از روزای هفته وقتی صبح شد تو رو دیدیم

دلم از عشق تو لرزید تو تنش یه دل کشیدم
دیدم اون دل تک و تنهاست غروبا غمش میگیره
کنارش یک دل کشیدیم که تو تنهائی نمی ره
حالا سالهاست دیگه هیچکس یادگاریمو نخونده
اما اسمت با دوتا دل باز همونجا مونده

اینم مال راماست ولی نه به باحالی اولیه

سرخ باشی شب خوبی دشاته باشی بای

رسول پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ق.ظ

ای که میپرسی نشان عشق چیست عشق چیزی جــــز ظهور مهر نیست
عشق یعنی مهر بی چون و چــــرا عشق یعنی کــــــوشش بی انتـــــــــها
عشق یعنی دل تپیدن بهر دوســــت عشق یعنی جان مـــن قربان اوســــت
عشق یعنی عاشق بی زحمـــــــتی عشق یعنـــی بوسه ی بی منــــــــــتی
عشق یعنی دشت گــــل کاری شده در کویری چشمه یی جازی شـــــــده
عشق یعنی گل به جای خـــار باش پــــل به جــــای ایــن همـه دیوار باش
عشق یعنی خدمت بی مــــنــتـــــی عشق یعنی بوسه یـــی بی شــــــهوتی
عشق یعنی ظاهر باطـــن نــــــــما باطن آگـــنده از نـــــــــــــور خــــــدا
عشق یعنی مردنی در زنده گــــی عــشق یعنــی بنـده یــی را بنـده گـــی
عشق یعنی دل به دریـا دادن است عشق در خون غوطه ور افتادن است
عشق یعنی زنده گـــی ی جـاودان عــشق یعنی دل بریدن زین جهــــــان
عشق یعنی یــاد رخـسار کســـــی در خــــزان خـســته ی دل واپـــــسی
عشق یعنی مرز و بوم نشناخـــتن عشق یعــــنی دیـــن و دل را بـاخــتن
عشق یعنی یک تجلی از خـــــــدا بــــهـر دیــــدار رخــش جـــانها فـــدا
عشق یعنی درد دیـــــــرین داشتن در کـف خود جـــان شـــیرین داشــتن
عشق یعنی عزت جان و دل است انــــــــقلاب اکــــبر آب و گـــل است
عشق یعنی قلب پرخـــــون داشتن دل بـه قــید همـــچو افـــسون داشــتن
یک شقایق در میان دشت خـــــــار باور امکــان با یک گـــــــل بــــــهار
در تنور عاشقی ســـــــــردی مکن در مقـــام عشق نامـــــــــــردی مکن
عشق را دیدی خودت را پاک کـن سینه ات را در حــضورش چاک کن
کاش جانــم در شـــراب عشق بـاد خانه یی جانم خــــــــــراب عشق باد
هرکجا عشق آید و ســــــاکن شود هرچه نامـــــمکن بود مـــــمکن شود

مهران شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . مرسی از نظرت . وبلاگ شما هم خوبه .... ولی هنوز جای کار داره .دی
راستی مبارک آهنگی که گذاشتی رو وبت .
نکنه ....................... آهنگای جالبی گوش میدی ..... ای ول .
اسم وبتا روی عکسی که اون بالا گذاشتی اشتباه نوشتی .
یه نگاهی بکن .
خوب بازم بهت سر میزنم .
بای

رسول شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام فاطمه خوبی ؟

مهران تو چطوری ؟

نه آهنگ مشکلی نداره روی سیستم خودمم کمی مشکل داشت یک جوری باید سرعتت بالا باشه تا زودتر لود بشه

فکر نمی کنم اسم وبت اشتباه باشه

اهنگ وبتم که هنوز همون قبلی هست تغییری نکرده

منتظرم بدکش نیست :دی :دی :دی

سرخ باشی

راستی لینکدونیت نکته جالبی درونش است

مییامممم

رسول دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ب.ظ



مهندسی مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

سلام خانم مهندس

این موفقیت و بهت تبریک میگم و از خدا میخام که همیشه تو زندگیت موفق باشی آمین

انشا الله ارشد جای سربازی :دی :دی

دیدی به چیزی که لایقش بودی رسیدی

رسول دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ب.ظ



این موفقیت و بهت تبریک میگم و از خدا میخام که همیشه تو زندگیت میخای بهش برسی آمین

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

ترکوندمممممممممممممممممممممممممممممممممم

مبارکت باشهههههههههههههههههههههههههههه

رسول دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ب.ظ

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

مهندسی مبارک مهندسی مبارک مهندسی مبارک

:دی بازم سلام و بازم مبارک باشد این مهندسی

ایولللللللللللللللللللللللللللللللللل

سیمین چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام سلام ..... خوبی ؟
بهت تبریک میگم .... آفرین ... خیلی خوشحال شدم .
امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی .
حالا باید یه شیرینی درست حسابی بدی.....
راستی مهندس کی آپ میکنی ؟
بازم بهت سر میزنم .
بازم بهت تبریک میگم .
بای

مهران چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . خوبی ؟
منم بهت تبریک میگم .
امیدوارم همیشه موفق باشی .
هر چی من میخواستم بگم سیمین گفت .
ما شیرینی میخوایم .
مهندسی مبارکت باشه .
**************
رسول جون من خوبم ... شما چطوری ؟
اون عکسه که گذاشته اون بالا ... به نظر من اسم وبتا اشتباه تایپ کردی .... جای a و n با هم عوض شده ... یه ذره دقت کن مهندس ... حواست کجاست ؟!!!!!!!
امیدوارم خوش و موفق باشی .
بای

رسول چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ب.ظ

فاطمه سلام

سلام مهران

اره مهران درست میگی اسم وب اشتباست من به اشتبام اعتراف می کنم ( چشمک ))

خانم مهندس بهتره این مشکل و هر چه سریعتر حل کنی

الان از دانشگاه اومدم خونه اون همه رفتم کلاسم تشکیل نشد خیلی زور داشت

منتظر آپت هستم هرچه سریعترررررررررررررررررررررررررر

محمد پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ق.ظ http://benameman.blogfa.com

سلام. همین.!

محمد پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ق.ظ http://benameman.blogfa.com

آهان یه چیز دیگه . آبجیم (زهرا ) گفته بود بلینکمت منم لینکیدمت . حالا دیگه همین !
موفق باشی .

سیمین پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام . خوبی ؟
بازم تبریک میگم بهت ...
مرسی که اومدی سر زدی .
راستی من آپم بدو بیا .
منتظرت هست.
زود بیا .
بای

روزبه -- ** حضرت عشق ** جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...وقتی می یای صدای پات از همه جاده ها می یاد...
انگار نه از یه شهر دور از همه دنیا می یاد...
تا وقتی که در وا میشه لحظه ی دیدن می رسه ......
همه ی حاده ها به سینه ی من می رسه........

حضرت عشق به مناسبت فتح یه آرزو
آپ شد
منتظرتم
فعلا........
----------یا حق ! --------

مهران جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . خوبی ؟
مرسی از لطفت . خیلی ممنون .
امیدوارم تو هم موفق باشی و خوش.
کادو ها هم که نمیشه گفت چی بودن !!!!!!!
مرسی زحمت کشیدی.
بازم میام .
بای

زهرا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:10 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلااااااااااااااااام خانم خانما
خوبی عزیزم؟
یک ساله شدن وبلاگت رو تبریک میگم
ایشااله ۱۰۰ سالگی
چه خبر؟
توی وبلاگت که نگفتی
قبول شدی؟ علمی کاربردی؟
تولد خودت کیه؟
حتما جواب اینارو بهم بده
خوب آفرین گلم
قربونت برم
بوس بوس بوس

سیمین شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام
خوبی عزیز
مرسی اومدی
لطف کردی
شیرینی می خوام///////////
همیشه موفق باشی
ایشالله دکترا
خوش باشی مواظب خودت باش فردا می خوای بری
بابی گلم

زهرا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:09 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام خانم مهندس
مبارکا باشه
ایشااله ارشدت گلم

رسول شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ب.ظ

مهندس سلام

کارا چطوره ؟؟؟؟

خوب دیگه ثبت نام و این حرفاااااااااا

انشاالله به خوبی ثیت نام کنی

سرخ باشی تا بعد

رسول سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام

خوبی ؟

مگه قرار نبود آپ کنی پس چی شد

منتظرم

سرخ باشی مهندس

حسین سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:14 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky .com

سلام خوبی به ما سر نمیزنی ؟
بقول رسول
مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مبارک باد بر شما این مهندسی

مهندس شدی کلاس رفت بالا یش ما نمیای

رسول چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام

حذف بارسا رو تبریک میگم :دی :دی

بای سرخ باشی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد