داشتم فکر می کردم به ماندن و رفتنت،
نفهمیدم چه شد ... دیدم رفته ای!
... بعد یک دفعه دلم خواست همه ی باورهای تلخم را بریزم دور؛
"عشق در نرسیدن است. با وصل، عشق می میرد."
نفرین به باورهایم!
بعد یک دفعه دلم خواست همه ی فاصله ها را پاک کنم؛
"همیشه فاصله ای هست"
نفرین به فاصله!
.
.
.
بعد نگاه کردم دیدم، چه تنها شده ام. دیدم چه قدر دلم هوایت را کرده است.

 

نظرات 16 + ارسال نظر
شیما چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ http://just-a-day.bogsky.com

وعشق صدای فاصله هاست...
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند...
سلام.وبلاگ قشنگی دارید.موفق باشید.

رسول پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام
به به عجب آپی :دی :دی
خوبی فاطمه

امید.وارم یک روز بشه که دیگه چیزی به اسم فاصله تو این دنیا نباشه هرچند عشق فاصله و نمیشناسه

باید باورها و عوض کرد باورها که بهمون تلقین شده همه میگن عشق تو نرسیدن هست ولی نرسیدن تا نرسیدن داریم

عشق باعث میشه فاصله معناشو از دست بده من اینو مطمئنم
با عشق کارها اسان میشود دلها ارام میگیرد

میخام منم اپ کنم

راستی رئال هم باخت
بزرگترین مشکل رئال خوردن گل در ثانیه ۱۰ بازی بود بی لیاقتی مربی در ارنج کردن و از همه مهمتر اشتباه داورر عاملین این باخت بودن

ولی به عنوان یک رئالی میگم با این اوصاف رئال شایسته برد نبود من که اصلا ناراحت نشدم اوت شد چون رئال نیود

رسول پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ق.ظ


چه دریائی میان ماست خوشا دیدار ما در خواب

چه امیدی به این ساحل

خوشا فریاد زیر اب

حوشا عشقو خوشا خون جیگر خوردن
خوشا مردن خوشا از عاشقی مردت

اگر خوابم اگر بیدار اگر مستم اگر هوشیار
مرا یارای بودن نیست
تو یاری کن مرا ای یار
تو ای خاتون خواب من
من تن خسته و دریاب
مرا همخانه کن تا صبح

نوازش کن مرا تا صبح

همیشه خواب تو دیدن دلیل بودن من بود
چراغ راه بیداری اگر بود از تو روشن بود

ضیافتهای عاشق را خوشا بخشش خوشا ایثار
خوشا پیدا شدن در عشق
برای گم شدن دریاست

نه از دور و نه از نردیک
تو ازخواب امدی ای عشق
خوشا خودسوزی عاشق
مرا اتش زدی ای عشق

خوشا عشق و خوشا خون جیگر خوردن

خوشا مردن خوشا از عاشقی مردن

راست قامتات آپ شد

مجتبی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:10 ق.ظ

سلام به فاطمه خانوم گل
خوبید که خبری ازتون نیست ما رو هم که خبر نمی‌کنید :|
به نظر من دوست داشتن والاتره از عشق پس بهتره به هم برسیم و نظاریم همدیگه رو از دست بدیم
خدا نگهدارتون باشه

زهرا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:00 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/


آره منم خیلی شنیدم
عشق
یعنی
نرسیدن
برسی همه چی تمومه
اینو با گوشایه خودم از یه عاشق شنیدم
وقتی که فکر می کرد به عشقش رسیده
اما بعد از اینکه فهمید
به اون نمیرسه حرفشو پس گرفت.......

ایمان شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام فاطمه خانم گل
احوال شما؟
ولی به نظر من عشق یعنی رسیدن
اگه نرسی که نمیشه اسمشو گذاشت عشق
راستی بهت تبریک میگم
بابت قبولی......................
ما همچنان منتظر شیرینی هستیماااااااااااااااااااا
موفق باشین . . .

سلی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.asheghekhastems.blogfa.com

سلام
خوبی فاطمه جاان!!!!
زیبا بوددد
خیلی
چندین بار خوندم
ممنون که خبرم کردی.!!
ممنون
راستی عموم نیس دیگه چرا؟؟؟
دلم تنگه براش.!

مهر ان یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام خوبی ؟
ببخشید که دور اومدم .
آخه مدتی بود رو خط نبودم .
آپ بسیار زیبایی بود .
راستی هنوز شیرینی ندادی ... یادت باشه .
کلاساتم شروع شدن و از شیرینی خبری نشد .
بازم بهت سر میزنم .
فعلا بای

مجتبی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام
حال شما که خوبه انشاالله
من نمی دونستم که شما قبول شدید بهتون تبریک میگم امیدوارم موفق باشید
منم شیرینی می خوام کی می دی منم میام
فعلا بای تا های

مهرداد سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.godboygod.com

تو باید بروی تا باز هم بهار شود.
او می آید و من فریاد می شوم.
من میشکنم و او در من عروج می کند.
من شعر می شوم و جاری. او در من موج میزند.
او فریاد می شود و من میروم.
×××××
آهای مردم.... های.... بهار می فروشم... بهار....

مهشید سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ب.ظ http://bogzarbarayatbeguiam.persianblog.com

نه وصل ممکن نیست؛

همیشه فاصله ای هست.

دچار باید بود

وگرنه زمزمه حیرت میان دو حرف

حرام خواهد شد.

وعشق صدای فاصله هاست.

صدای فاصله هایکه

غرق ابهامند


......همیشه عاشق تنهاست

رسول چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ق.ظ

سلام

خوبی خانم مهندس ؟

اومدم بگم مشکل وب حل شده

کاش دائم دل ماازتوبلرزد ای عشق

ان دلی کزتونلرزد به چه ارزد ای عشق


بسی گفتند : دل از غشق برگیر
که نیرنگ است و افسون است و جادوست
ولی ما به او دل بستیم و دیدیم
که اوزهر است اما نوش داروست

بازم مییام مهندس

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام فاطمه گلم
خوبی
والا چی بگم
نمیدونم عشق رسیدنه یا نرسیدن
اما میدونم عاشق بودن خیلی لذت بخشه
راستی از زهرا جون چه خبر
زیاد نمیاد نت باید خبرشو از تو بگیرم
بهش سلام منو خیلی خیلی برسون
مواظب خودتون باشید

دیانا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ق.ظ http://justkhodam.blogsky.com

آخ اسمم یاد رفت

حضرت عشق --** روزبه **-- جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س
ل
ا
م !
خوبی فاطمه جون ؟
حرف دلم رو نوشتی....
یک تکه تنهایی..../
کاشکی یعضی اوقات می شد احساسات رو با قلم نوشت !
سلام مو به زهرا برسون
قربانت
موفق باشی
فعلا........
----------- یا حق ! --------

حضرت عشق --** روزبه **-- شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

.....
آری باز هم در کوچه پس کوچه های چشمانت غریبی می کنم
و سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودنت را به عالم می بخشد
و گل ها بستر آیات می کردند
به مهراب بهاران
سال نو رو پاک تر از شبنم گل ها برایت آرزو دارم...
....میخونه ی ** حضرت عشق ** به مناسبت بهار نو
آپ شد
منتظرم
پیشاپیش سال نو باستنی رو بهت تبریک می گم !
فعلا.........
------ یا حق ! ---- -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد