دلهامان اگر گرم باشد تاب خواهیم آورد سالهای زندگی مان را

زمستان گذشته است گلها شکفته اند .

 و زمان نغمه سرایی فرا رسیده و تو ای کبوتر من در شکاف صخره ها و پشت سنگها پنهان هستی

بیرون بیا و بگذار صدای شیرین تو ار بشنوم

زیرا اکنون دیگر زمستان به پایان رسیده است .

 

تو را به جای همه کسانی که نشناختم دوست دارم .

تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیستم دوست دارم .

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب میشود و برای نخستین گلها

تو را به خاطر دوست داشتن دوست دارم .

تو را به جای همه کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم .

سپیده که سر بزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم .

 

پس به نام زندگی

                       هرگز نگو هرگز

نظرات 30 + ارسال نظر
حضرت عشق --**روزبه**-- شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س
ل
ا
م
-------
من اولم.......!

×××××××××××××××

حضرت عشق --**روزبه**-- شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام فاطمه خانم گل
خوبی‌ ؟
بالاخره آپ کردی و من باز هم شدم اول نه ؟
خیلی جالب بود بعد از مدت طولانی مخصوصا اونجا که :
---------
تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیستم دوست دارم .

تو را به جای همه کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم .

----------
این دو قسمت خیلی جالب بود برام
عکس هم که کلا ضمیمه بود واسه حرفات
عالی بود در کل
همین و بس !
موفق باشی
قربانتراستی سلام برسون به زهرا خانم....
فعلا....
------- یا حق‌! --------

رسول شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام

من به این متن میگم سوپر متن

فوق العاده است

خوش به حال اون کسی که اینارو براش نوشتی

تو را به جای همه کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم

بازم مییام

خیلی گشنمه :دی

رسول شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ


عکس باز نشده

الگه مشکلی داره درستش کن تا عکس و هم ببینیم

موفق باشی و سرخ

مهشید شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام عزیزم .منم برای اولین بار که این متن رو شنیدم خیلی خوشم اومد ........تبریک میگم به خاطر انتخابت....

ع- آزادی یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ب.ظ

خوبه خیلی خوبه آره به قول بعضیا خوش به حال بعضیا که اینو واسه اون نوشتی .......

زهرا یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://saattanhaie.blogsky.com/

سلام گلم
شعرت خیلی قشنگ بود
امیدوارم......
خودت میدونی
فعلا

رضا مشتاق دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

سپیده که سر بزند
نخستین روز روزهای بی مرا
آغاز خواهی کرد:
مثل گل سرخ تنهایی
آه خواهی کشید،
به پروانه ها خواهی اندیشید
و به شاخه سدری
که سایه نینداخته بر آستانه ات
منوچهر اتشی

* * *
هدف سر زدن و عرض ادب به دوستان وبلاگ نویس بود که خدمت رسیدیم ...

موفق باشی فاطمه

زهرا دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام فاطی جون
بلاخراه یه سر به وبلاگت زدی
شعره قشگیه
سرشار از احساسات لطیف.....
که تو عاشقی
از کامنت زهرا میشه اینو حدس زد
برات آرزو میکنم یا هر چه زودتر به عشقت برسی یا فراموشش کنی

راستی وضع خودت چطوره؟

ایمان سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ق.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام مهندس فاطمه
حال شما؟
خوبین؟
اراک خوش می گذره؟
شعرت هم خیلی قشنگ بود
ناقلا منظورت کی بود؟
کی رو این قدر دوست داری؟

محسن سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام حال شما. قصد جسارت در مورد به روز شدن نداشتم
فقط چون مطالب وب شما و چند تا از دوستان مخصوصا رسول رو دنبال میکنم. مطالب تکراری رو زیاد دوست ندارم. البته تکراری از نظر اینکه هر وقت on میشدم همون مطالب بود. به هر حال موفق باشی .
متن جدیدت خیلی جالبه فقط برعکس رسول و آقا روزبه با این قسمتش موافق نیستم (تو را به جای همه کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم .)

به همه لبخند بزن ولی به یک نفر بخند/همه را دوست داشته باش ولی به یک نفر عشق بورز / تو قلب همه باش ولی قلبت مال یه نفر باشه/
ببخشید زیاد حرف زدم موفق باشی و همیشه به روز

زهرا دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام گلم
خوبی؟
هنوز خونه ای؟
خوب دوباره آپ کن دیگه
نگفتی خودت خوبی؟
فدات بوس بای

رسول دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
خوبی؟

اومدم یک سری بزنم وبت احوالی بپرسم

به همین زودیها راست قامتان به روز میشه

سرخ باشی و شاد

رسول دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ


بازم سلام مهندس

میخام به روز کنممممم البته نه حالاااااااااااااااااا

راستی بعضی ها به روز میکنن به ما نمی گن ؟؟؟ میدونی کی رو میگم

تلافی میکنیم ما هم دیر نظر میدیم ( خنده )

رسول دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ


عاقل بودن زیاد کار عاقلانه ای نیست

P

A

Y

A

T

A

M

دیانا سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ق.ظ http://justkhodam.blogsky.com

سلام فاطمه جون
خوبی؟
چه خبرا خانمی؟چه میکنی؟
ببخشید دیر بهت سر میزنم
از طرف من زهرا جونو یه ماچ آبذار بکن
مواظب خودت باش
بوووووووووووووووس

مهرداد سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.godboygod.persianblog.com

زندگی هدیه‌ای حاضر و آماده نیست‌

ما وارث همان حیاتی هستیم که خود آفریده‌ایم

ما از زندگی همان میوه‌ای را به دست می‌آوریم که بذر آن کاشته‌ایم‌

نخست مجبوریم معنا به آن ببخشیم

باید آن را به رنگ و موسیقی و شعر درآمیزیم

باید خلاق باشیم

اگر چنین کردیم، آری ما زنده‌ایم.

****
در پناه یکتایش... یا علی...

حسین سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://barayekhodam.blogsky.com

سلام فاطمه جان خوبی .
منم حسین سابق.
بعد مدت مدیدی خر خونی اومدم.
چقدر اینجا عوض شده .خیابونا.......
فک کنم زده به سرم.
راستی من نمیدونستم اراک درس میخونی مهندس.
من پشت دانشگاه آزاد اراک تو پادگان نیرو هوایی خدمت کردم .
بجای ما هم به پارک امیر کبیر سر بزن .شبا شهرداری تئاتر خیابانی اجرا میکنه .رایگان خوش میگذره.
راستی هنوز تو فکر این پروانه هه هستم خدا عجب نقاشی بید نمیدونم کدوم دانشگاه درس خونده.

راستی منون تو این مدت اومدی .حتی یه بار.
بازم میام بازم بیا

رسول چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ


سلام
به روزم منتظره حظوره گرمتم

*********** راست قامتان به روز شد **************

معلم املاء شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام
ببخشید تو صفحه نظرات شما از آقا رسول انتقاد میکنم

نمره آقا رسول ۱۹

املاءصحیح= حضور

املاء غلط= حظور

معلم املاء

رسول یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام

اره درست میگی معلم املا

ولی وقتی فرستاذم خودم متوجه گافی که دادم شدم

***********************************

سلام مهندس
خوبی که ؟
***********************************

هر انکه جانب اهل و وفا نگه دارد خداش از همه حال از بلا نگه دارد
*************************************

بازم مییام مهندس
بای

محسن یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

روزی خواهم آمدو پیامی خواهم آورد
در رگها نور خواهم ریخت
وصدا خواهم در داد :
ای سبد ها تان پرخواب! سیب آوردم
سیب سرخ خورشید

سلام
منتظر به روز شدن شما هم هستیم
امیدوارم جالبتر از همیشه باشه
به امید موفقیت
موفق باشی وبه قول رسول
سرخ

رسول سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام به روزم البته یکمی
منتظرم بیاااا

مهشید سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.mahshid1386.blogfa.com/

سلام فاطمه جان این ادرس جدید منه دیگه با اون وبه قبلی کار نمی کنم خوشحال میشم به من سر بزنی

lمجید سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.majidlearn.com

سلام
متن قشنگی بود

ساحل چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام فاطمه جون
خوبی خانومی؟
خدمت رسیدم شهادت مظلومانه گل یاس رسول حضرت زهرا (س) رو تسلیت بگم.
غریبانه التماس دعا دارم.

رسول چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام سلام

خوب دیگه اینجا نیاز داره به روز بشه مگه نه مهندس ؟

منتظرممممممممم

مییام

زهرا پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام گلم
خوبی؟
تو نمی خوایییییییییییییییییییییی آپ کنی
فدات

زهرا جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام فاطی جونم
رسیدن بخیر گلم
منم الان تو فرجم
۲۷ خرداد امتحانام شروع میشن
خیر سرم امروز چند صفحه درس خوندم
(بشنو و باور نکن دی)

منتظرم آپ کنی
باییییییییییییی

رسول یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام خوبی فاطمه ؟

میخاستم یگم وقت کردی (( اگه درسا گذاشتن ) اینجا رو به روز کن

دلمون واسه متنات تنگ شده

منتظرم

سرخ باشی با اینکه ... در کل سرخ باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد