منتظری چه اتفاقی بیفتد؟
اینکه دلم برایت تنگ شده کافی نیست؟


اینکه دیگر در اتاق عروسکهایم
پشت دریچهء تنهاییم
زیر بالشهای خیس از گریه ام
هوای تازه ندارم
کافی نیست ؟
منتظری چه اتفاقی بیفتد ؟
اینکه از چشمهای شب زده ام بجای باران برف ببارد ؟
اینکه ستاره ها در آسمان برای نیاز نیمه شبم
راه باز کنند ؟
اینکه تمام پروانه ها و پرستوهای سرگردان
بعد دعاهایم آمین بگویند ؟
نه عزیز دلم !
هیچ اتفاق مهمی نمی افتد !
جز پژمردن چشمهای سرخ و سیاه من
جز به خاک افتادن ساقه های احساس ِ بچه گانه ام
جز ترک خوردن شیشهء اعتماد عجیبم
جز به خواب رفتن هوس یک قدم زدن
زیر آفتاب بعد از ظهر
پشت بلندترین ردیف شمشادهای خیابان

منتظری بمیرم تا برگردی ؟
اینکه دلم برایت تنگ شده کافی نیست ؟

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
عمو یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

سلام ... عمو جون با تبادل یک لینک کوچولو موافقی ؟ ...من لینک کردم ..منتظر حضور شما و لینک متقابل شما.

رسول یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام
چرا اینطوری نوشتی :دی
خوبی فاطمه

متن جالبی هست

منتظر یک متن سرتاسر از شوق و شور بودم امیدوارم اونیییییییییی که رفته زود برگرده تکرار می کنم اونییییی که رفته زود بگرده :دی

اینکه دلم برایت تنگ شده است کافی نیست دل ما هم برای شما تنگ شده بود

د لهامان اگر گرم باشد تاب خواهیم آورد

خیلی جالب بود انشاالله همیشه شاد به روز بشی و سرخ باشی و امتحاناتم خوب بشه

به نام زندگی

هرگز نگو هرگز

نظری که تلفیقی از دو متن گذشتت بود

عکس باز نشده واسم مشکل عکس و برطرف کن تا عکس و هم ببینیم




زهرا یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام گلم
شعر قشنگیه
این عکس هم خیلی باهاش سته

درس که میخونی
فدات بای

حضرت عشق --**روزبه**-- دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س
ل
ا
م
-------
خوبی فاطی خانم ؟
چه عجب
خوشحالم کردی
فکر کنم اومدی تو فرجه ها نه ؟
ایشاالله امتحانا رو هم خوب بدی
یه دعایی هم واسه ما کنی
~~~~~~~
نه عزیز دلم !
هیچ اتفاق مهمی نمی افتد !
جز پژمردن چشمهای سرخ و سیاه من
~~~~~~~
این یکی استثنایی بود !
موفق تر باشی
به امید همون روزهای خوب
فعلا...
------ یا حق ! ---------

ساحل سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام فاطمه جون
بالاخره به روز کردی؟
خوشحالم. و ممنون که منو خبرم کردیم.
عزیزم بدون شاید لیاقت تو خیلی بیشتر از اینها باشه که منتظر کسی باشی که حتی به وقت دلتنگی هم به سراغت نیاد.
البته من نمیدونم اینها رو واسه کی یا چی نوشتی.
اما بوی غم میداد!
نگرانت شدم.

ساحل سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

این دور و اطراف دنبال آیدیت می گردم اما پیدا نمی کنم!!

پینه دوز سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام
خسته نباشی٬وبلاگ زیبایی داری .فاطمه ایام فاطمیه تسلیت.
موفق باشی

محسن سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ


سلام متن جالبی بود

غربت غم میاره

اما امید رسیدن هست که توان موندن میده به آدمااااااا

زهرا چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلاااااااااااااااام
به به به رسیدن به خییییییییییییییر مههههههندس
ملوس شدی جدیداْ بپا نگیرنتتتتتت (:دی)
خوب میبینم کههههههه جوری آپ میکنی صدا مردمو در بیاری
ایول بنازمت که خوب کارتو بلدی جیگر(چشمک)بمیرم برا اون که ...........
آخیییییییییییییییییییییییی
ولی خیلی قشنگ بود
من که کییییف کردم حرف نداشتااااااا اما از تو بعید بود اینجوری آپ کنی ...(:دی)گویا یاد گرفتی (خنده)

خوب آب و هوا اراک ساخته بهت
ایشالا رو مغزتم اثر بذاره سالم شی
قربونت بره ........
فعلا

تولد ت مبارک رسول یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ق.ظ

سلام سلام

ای بابا اینجا چرا این همه خلوته
پس مهموناا کجان

اه اه اه کجائید بدوئید بیاید مگه یادتون رفته ۲۰خرداد پارسال اینجا چه خبر بود
نکونه یادتون رفته

ولی من که یادمه فاطمه خانم طلوع خورشید زندگیتون مبارک
بله تولد فاطمه خانم هست ( دست سوت )
حالا فهمیدید
انشاالله ۱۰۰ ساله بشی
همیشه راست قامت بمونی و ...

الان ساعت ۳ بامداد روز تولدته گفتم بی انصافی است نیام بهت تبریک بگم
http://img.majidonline.com/pic/58097/happy-birthday7-n.jpg

خوب الان واسط تولد میگیریم کاری نداره اول نیاز به یک کیک خوشمزه و شمع داریم وایسا بیارم
http://www.123take.com/postalcard/files/7.gif

بله وقتشه بیای شمعا و فوت کنی زود باش چراغا خاموش اقا خاموش کن چراغ و خانم با شما هم هستم چراغ و خاموش کنید لطفا سکوت با شماره ۳ شروع میکنیم

۱ ۲ ۸ نه از اول ۱ ۲ ۳ خوب حالا همه با هم بخونیم
happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to you

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to you

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to you


happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to you

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to you


happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to you

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to you


زود باش دیگه شمع ها و فوت کن

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا و فوت کن تا ۱۰۰ سال زنده باشی بیا این گلو بو کن ...

هیییی دست سوت کف فاطمه شمعها ر وفوت کرد
تبریک میگم فاطمه خانم

خوب ما اول کیک میخوریم بعد کادوها رو باز میکنیم این حرفا نیست
نه ؟ نمی شه ؟

خوب اول کادها رو میدیم

http://p.webshots.com/ProThumbs/50/19850_wallpaper280.jpg
اینم یک کادو از طرف من و سایر دوستان که اینجا نیستن تا تو این جشن تولد شرکت کنن

باز شود دیدیه شود بلکه پسندید شود یعنی چی میتونه توش باشه ؟؟؟؟؟؟

نمیدونم به نظرت چیه ؟

خوب ما کیک میخایم ما کیک میخایم هی هی ما کیک میخایم ما کیک میخایم هییییییی هیییییییییی
زود باش بابا کیکو ببررررر

اوه عجب کیکی ( دهنم اب افتاد ))
http://www.mauiweddingcakes.com/Gallery/Sea_Shell/S12.jpg

خوب کیکم خوریم

تولتون مبارک فاطمه من یادم نرفته بود سایر دوستانم یادشون نرفته حتما مییان :دی

زهرا خانم معلومه کجائی یادته پارسال چقدر شیرینی خوردی پس چرا نیومدی فکر کنم دیانا هم بود

امیدوارم ۱۰۰۰ سال به خوبی و خوشی زندگی کنی هر سال تولدتون و بگیریم

خوب بعد از یک تولد جانانه سراغ لاپلاس رفتن حال ادم و میگیره
مزاحم نمیشم مبارک باشه

جواب فاطمه به کار رسول یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ق.ظ

وایییییییییییییی واقعا مرسییییییییییییی آقا رسول
ممنون که یادت بود
زهرا و یه تعدادی از دوستان بهم تلفنی و با sms گفتن

اما کار تو یه چیزه دیگه بود
ممنونننننننننننننننننننننننننننننننمممممممممم
خیلی خوشحالم کردیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد