خیلی وقت بود که می خواستم آپ کنم اما نمی شد بلاخره امروز موفق شدم چیزی خاصی ندارم که بگم

 راستش اصلا حوصله ندارم نه حوصله خودمو نه حوصله نوشتن تو ای تیکه تنهایی ام را

نمی دونم چی شده ؟؟؟؟ هر چی فکر می کنم می بینم اتفاق خاصی هم نیفتاده نمیدونم !!!!

  

این شعر را هم یکی از دوستای خوبم واسم فرستاده که من یه تیکه کوچیکشو اینجا گذاشتم .

 من گمان می کردم
دوستی همچون سروی سرسبز
چارفصلش همه آراستگی ست
من چه می دانستم
هیبت باد زمستانی هست
من چه می دانستم
سبزه می پژمرد از بی آبی
سبزه یخ می زند از سردی دی
من چه می دانستم
دل هر کس دل نیست
قلبها ز آهن و سنگ
قلبها بی خبر از عاطفه اند
از دلم رست گیاهی سرسبز
سر برآورد درختی شد نیرو بگرفت
برگ بر گردون سود
این گیاه سرسبز
این بر آورده درخت اندوه
حاصل مهر تو بود
و چه رویاهایی
که تباه گشت و گذشت
و چه پیوند صمیمیتها
که به آسانی یک رشته گسست
چه امیدی ، چه امید ؟

*********************************************

                                                                 

روز میلاد گل سرخ مبارک بادت

روز ایجاز خداوند مبارک بادت

با توام ای خورشید دیده بودی تو چنین روزی را ؟

 

فاطمه ای همه اسرار علی

فاطمه ای گل گلزار علی

فاطمه ای که نهانی به بقیع

فاطمه روز میلاد تو را مسرورم

 

مهدی جان روز میلاد گل سرخ مبارک بادت

روز مادر را به همه مادر ها به خصوص مامان خوب خودم تبریک می گم

نظرات 54 + ارسال نظر
روایت دلتنگی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

/
/
/
/
/
/
.... چه راحت گذشت از من به خاطر او ....

دختری که هیچ کس و جز تو نداره جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:24 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com


سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

دختری که هیچ کس و جز تو نداره جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:25 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com


سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

MAX PAYNE جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ب.ظ http://maxpaynethefall.blogsky.com

سلام
قسمت تحلیل عکس , آپ شد

خوشحال میشم سر بزنید.

زهرا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام فاطی جون
خوبی عزیز
نمیدونم چته....
هیچی هم که ... نمیگی(تو این نقطه چینا یه تیکه کلام من هست بذارش جمله تکمیل شه) d:
این شعری که الان اینجاس یکی از بازدید کننده های عزیز بلاگ منم برام نوشته...یعنی کی میتونه باشه ه ه ه (سوت)
D: D: D:
.............
.............
..........................
تا فردا که ببینمت
********************فعلا********************

تامی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام فاطمه جون
راست میگی
من فراموش کار شدم
ببخشید

دیانا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ب.ظ http://justkhodam.blosgsky.com

سلام فاطمه گلم
خوبی خانمی؟
شرمندتم به خدا
اینقدر ناراحتم که نیومدم تولدت
خودت که میدونی
نه کیک خوردم نه رقصیدم
اصلا بدون من صفا داشت؟(دندون)
ولی با تاخیر و با کلی شرمندگی تولدتو تبریک میگم
ایشالله ۱۲۰ سال زنده باشی
و به تمام آرزوهای قشنگت برسی
میبوسمت

از تبار درد یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام با معرفت
دیگه آپ میکنی خبر نمیدی ؟
باشه
دارم برات
ولی ماکه مثل بعضیا نیستیم
میگیم آپ کردیم

مریم یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://anooshka

عزیزم امیدوارم که زوده زود خوب شی
من نیستم تا یه مدتی
ولی تو پیش من بیا گله

مریم یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://anooshka

این ۴ سوال رو باید سریع جواب بدی. حق فکر کردن نداری، حالا بزار ببینیم، چقدر باهوش هستی.



آماده ای؟







برو پایین تر.....









سوأل اول :

فرض کنید در یک مسابقه دوی سرعت شرکت کرده اید. شما از نفر دوم سبقت می گیرید حالا نفر چندم هستید؟















پاسخ:

اگر پاسخ دادید که نفر اول هستید، کاملاً در اشتباه هستید! اگر شما از نفر دوم سبقت بگیرید، جای او را می گیرید و نفر دوم خواهید بود.



سعی کن تو سوأل دوم گند نزنی.

برای پاسخ به سوأل دوم، باید زمان کمتری را نسبت به سوأل اول فکر کنی.











سوأل دوم:

اگر شما توی همون مسابقه از نفر آخر سبقت بگیرید، نفر چندم خواهید شد؟















جواب:

اگر جواب شما این باشه که شما یکی مانده به آخر هستید، باز هم در اشتباهید. بگید ببینم شما چه طور می تونید از نفر آخر سبقت بگیرید؟؟ (اگر شما از نفر آخر عقب تر باشید، خوب شما نفر آخر هستید و از خودتون می خواهید سبقت بگیرید؟؟؟؟(



شما در این مورد خیلی خوب کار نمی کنید، نه؟



سوأل سوم:

ریاضیات فریبنده!!! این سوأل رو فقط ذهنی حل کنید. از قلم و کاغذ و ماشین حساب استفاده نکنید.



















عدد 1000 رو فرض کنید. 40 رو به اون اضافه کنید. حاصل رو با یک 1000 دیگه جمع کنید. عدد 30 رو به جواب اضافه کنید. با یک هزار دیگه جمع کنید. حالا 20 تا دیگه به حاصل جمع، اضافه کنید. 1000 تای دیگه جمع کنید و نهایتاً 10 تا دیگه به حاصل اضافه کنید. حاصل جمع بالا چنده؟



















به عدد 5000 رسیدید؟ جواب درست 4100 است.

باور ندارید؟ با ماشین حساب حساب کنید.

مشخصتاً امروز روز شما نیست. شاید بتونید سوأل آخر رو جواب بدید. تمام سعی خودتون رو بکنید. آبروتون در خطره!!!













پدر ماری، پنج تا دختر داره: 1-Nana 2- Nene 3- Nini 4- Nono. اسم پنجمی چیه؟









جواب: Nunu؟













نه! البته که نه. اسم دختر پنجم ماری هستش. یک بار دیگه سوأل رو بخونید.



بابا ایول، مارو باش رو دیوار کی داریم یادگاری می نویسیم. آبرومونو بردی که بابا.


رسول دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام
امیدوارم خوب باشی

شعر جالب هست اگر فکرت با این متن یکی هست باید بگم سخت در اشتباهید

حال منم بدجوری گرفتس اخه...........

سرخ باشی
بای

بازم مییام در بوران امتحانات قرار دارم فعلا بای

ati سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ق.ظ

به به عجب دختر خوبی درس خون که هستی وبتم که آپ می کنی خب حالا دیگه باید برات دست بزنیم **دست دستتتتتت**

از تبار درد سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
خدای نرده حالت خوب نیست ؟
یه سریم بهم بزن

جاذب سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.the-end.blogfa.com

سلام...
خسلی قشنگ نوشته بودی...ولی..
ولی همه ما آدما دل داریم...دلموونم پر از عاطفست..
فقط این زمونست که دلش از آهنه نه ما آدما...
زمونه کرد...ما باور کردیم...زمونه نشسته...ما بازیش کردیم...
منتظر ت هستم...یا حق

مجتبی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام فاطمه خانوم
من الان آپ جدیدت رو دیدم هنوز نخوندم بعدا که خوندم نظرم رو در مورد پستت میدم
فعلا خدا نگهدار
خوش باشید

اکبر پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ق.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
در مورد شعر نظر خاصی ندارم
اما در مورد احوالاتت خب اینم جزئی از زندگی هست و هیچ کاریش نمیشه کرد.
زندگی یعنی همین.

از تبار درد پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام فاطمه خانوم
بدو که آپ کردم
یه گلچین از کنسرت امیدم گذاشتم
که دانلود کنین
هر کدومو خواستین
نظر بذارین که
براتون بذارمش
نمیدونم شابد شما داشته بتشینش
ولی فکر کنم بعید باشه و فقط توی ایران سونگ موجوده اونم فقط برای گوش دادن
اما اگه آدم خودش داشته باشه که ....

از تبار درد شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
منتظر چند تا از آهنگای نا یاب امید باش
بهم سر بزن
راستی
نظرت در ممورد آهنگی که گذاشتم روی وبلاگ چیه ؟
بهتر از قبلیس؟

رسول *ویژه جام جهانی * شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام

خوبی ارژانتین به بی لیاقتی کادر فنی تیمش با جام وداع کرد

دیروز فهمیدیم که ارژانتین بدون ریکلمه و مسی و کرسپو و ساویولااا حرفی برای گفتن نداشت

پیروزی ایتالا به اکراین را تبریک میگم و امیدوارم انگلستان بتونه پرتغال را که عامل حذف هلند بود را حذف و به سراغ برزیل بره

بای

شخص ثالث دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ق.ظ http://shakhse-sales.blogsky.com

سلام
حوصله داشتی حتما یه سربزن.
سربلند باشی.

مجتبی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام فاطمه خانوم
حالتون چطوره خوش که میگذره؟
شعر قشنگی بود ولی....
به نظر من گمان شما درست بوده ولی آینده نگری نداره آخه زندگی بهار سرسبز داره تابستون پر حرارت داره پاییز زیبا رو داره و زمستون سرد رو هم داره ولی اینو یادمون باشه که بهار یعد از زمستونه که خودشو نشون میده و یخ همه جا رو آب میکنه. این ما هستیم که باید این درخت اندوه رو حرس کنیم و نگذاریم که به یه درخت تنومند تبدیل بشه که اگه یه موقع سر افتادیم دیگه نشه کاریش کرد آخه اگه بخوای این درخت رو از ریشه در بیاری حتما دلت رو زیرو رو میکنه و البته که بازم جوونه میزنه
به نظر من این مشکلات و سختیهای زندگی هستند که رابطه ها رو محکمتر میکنن البته این در صورتیه که این قدرت رو در خودمون ایجاد کنیم که بتونیم همو ببخشیم و اینو یادمون باشه که:
اگه از دست کسی ناراحت بشیم میتونیم اونو ببخشیم ولی اگه کسی رو ناراحت کنیم ...............
خوب دیگه زیاد حرف زدم
امیدوارم خوش باشید و خوشیهاتون مداوم باشه
خدا نگهدارتون باشه

رسول*ویژه جام جهانی* چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام

دقیقا ۲۰دقیقه از سوت پایان بازی گذشته

دیدی جیلاردینیو و اندرپیرلو چیکار کردن همونطور که بهت گفته بودم این دوتا خیلی کارشون درسته و در مورد پیرلو هم اشتباه میکیردی

پیروزی ایتالیا را تبریک میگم خیلی بازی جالبی بود و قشنگ

واگر این موضوع را هم نادیده بگیریم خیلی ظلم هست که المانیها یک تیم عالی بودن و کاره یورگن کلینزمن قابل ستایش هست

بازم تبریک میگم و واقعا وقتی جیلاردینیو (( بازیکن محبوبم )) اومد تو بازی تازه ایتالیا شد ایتالیااااااا

شبت بخیررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

بای

ایمان چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ق.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام فاطمه خانم
احوال شما؟
شعر قشنگی بود
موفق باشین

مجتبی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام فاطمه خانوم گل حالتون چطوره
*******************************
منم که ملک جهان تنگ از برای من است
فراز مهر و مه آسمان سرای من است
فروختم به جوی کاینات و هر چه در او است
که جای نقش و نگار است آن نه جای من است
ز رهروان سفر کرده جای پایی نیست
چو باز می نگرم محو جای پای من است
در این دیار نباشد غریب دیِّاری
به هر که می رسم از دور آشنای من است
ز غیر دوست نشان در جهان نمی یابم
به هر کجا که نظر می کنم خدای من است
در این بساط که بزم محبتش خوانند
به سالکان طریقت کنون صلای من است
به گوش هوش شنیدم سحر ز هاتف حق
که نور بخش چراغ تو از برای من است
----------------------------------------
ببین چقدر واسط نظر میدم اینا رو بزن به حساب تا بعد ;)
انشاالله که خوش باشی و خوشیهات مداوم باشه
خدا نگهدارت باشه

رسول جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:49 ق.ظ



از تبار درد جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
میگم چند تا از آهنگ از امید گذاشتم بیا ببین داری
اما فکر نکنم
یعنی مطمئنم

رسول *ویژه جام جهانی * یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام

دقیقا ۸۰ دقیقه دیگه فینال شروع میشه

ایا ایتالیا میتونه قهرمان شه ایا بازم تاریخ تکرار مبشه و فرانسه ایتالیا رو می بره

بعد از بازی با اخرین ویژه جام جهانی بر میگیردم

رسول *ویژه جام جهانی * دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام
قهرمانی تیم ایتالیا رو تبریک میگم

و به عنوان یک رئالی به زیدان تبریک میگم (( خودم ))

از شما هم ممنونم که توی این مدت جام جهانی با من بودی این دیگه آخرین ویژه ای هست که من میفرستم

جام هجدم هم با قهرمانی ایتالیا به پایان رسید با اینکه امروز ایتالیائی بودم ولی اصلا چنگی به دل نمی زد بازی ایتالیا

و بازم افسوس میخورم بخاطر حذف دو تیم محبوبم اسپانیا و انگلیس

که هر دو میشه گفت نا جوانمردانه از جام خداحافظی کردند

امروزم داوره با حالی داشت بعضی از بچه های فرانسوی اینجا خیلی گله مند بودن از داوری که حواسشون نبود حریفشون ایتا لیاست

ما الان چهره ادمای شاد و داریم

واثعا ایتالیا ۲۵در۱۰۰ فوتبال بازی میکنه ۷۵در۱۰۰ شانس داره

حیف این ایتالیا نیست که امثال ماتراتسی داخلش بازی می کنه


بازم تبریک میگم با اینکه نزدیک بود چند واحد بیفتم ولی می ارزید .................

بای تا جام جهانی بعدی بازم ممنون
*********************************************
کلیه گفته های بالا مجموعه حرفهای هوادار های دو تیم است که جمع اوری شده البته در منزل :دی


رسول سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ق.ظ

بیا تو وبلاگ

R_system شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام
حال شما
خوبید؟

منم خوبم

منتظر متن جدیدتون هستم پس هر چه زودتر آپ کنید

مرسی بای تا های

تامی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
فاطمه کجایی
۲۰روز گذشته از آپ قبلی

رسول یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ق.ظ

روز میلاد گل سرخ مبارک

R_SYSTEM یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ

امیدوارم منظورتون این نباشه که دیگه وبلاگ سردار عشق اپ نمی شه

مجتبی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام حالتون چطوره خوبی که انشاالله
منم به نوبه خودم این عید و روز مادر رو به همه مادرها و تمام اون کسایی (یاد آقای کسایی افتادم)که اسم اون حضرت رو دارن مخصوصا شما تبریک میگم انشاالله که همگی موفق و سربلند باشید
***************************************
دیدم که متنهای تو و زهرا مثل همه گفتم منم مثل هم نظر بدم دعوا نشه :D

غزل چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ق.ظ http://ghazal202.blogfa.com

زیبا بود ... ممنون

تامی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:43 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام فاطمه
فکر کنم کمال همنشین بر تو اثر کرد
تو هم مثل خودم شدی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

کجا رفت اون همبستگی؟

دیانا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ب.ظ http://justkhodam.blosgsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟
تو دیگه چته؟
مثل من زده به سرت انگاری؟
از زهرا جون چه خبر؟
بابا از هیچ کدومتون خبر ندارم
منو دریابید

فاضل دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.tadaee-to.blogsky.com

وبلاگ جالبی داری به منم یه سر بزن خوشحال میشم.
راستی نظرت راجع به تبادل لینک چیه؟؟؟

سیمین چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ب.ظ

همون که خودت می دونی
خیلی.............
باشددد(با تاکید)
همینننننننننننننننننننننننن

من سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام چقد روبلاگت قشنگه

********* (*.*) پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ق.ظ http://********


سلام حال شما خوبه فاطمه خانم این شعر ارا به شما تقدیم میکنم همگی متعلق به البوم زیبای مانی رهنما به اسم تموم شد ترانه هست که پارسال و نیم پیش وارد بازار شد
با این البوم خو زیادی گرفتم و یکی از نوارهائی هست که هیچ وقت از گوش دادنش سیر نمیشم

یک خبر خوبم دارم که حامی داره البوم سومش را تکمیل می کنه و اون شایعات بی اساس بودن

*********************************************
*******************************
تو زیر بارون من پشت دیوار
تو خسته از شب من مات مهتاب
تو میشکستی تو فصل گریه
من میتکیدم تو پیله ی خاک
تو قصه گفتی از کوچ مهتاب
من مینوشتم از راز مرداب
تو میگذشتی از جرم خورشید
من میرسیدم تنها و بی تاب
مثل مترسک از پشت پرچین
دیدم که پاییز قداره می بست
تنها درخت معصوم خونه
دیدم که میمرد اما نمیشکست
تو مثل بارون همپای پاییز
من مثل فریاد همدرد غربت
من با تو بودم اما تو افسوس
به بودن من نکردی عادت
تو پر کشیدی من پر شکستم
تو ساده بودی من ساده موندم
تو با من از شب گلایه کردی
من بی تو تا صبح از خونه خوندم
چشمای سردت دنیای من بود
اما تو هیچوقت باور نکردی
شکستم و تو حتی یه لحظه
با گریه های من سر نکردی
من با تو بودم وقتی که آروم
پشت نقاب آیینه سوختی
کاش وقت رفتن بهم میگفتی
اون همه عشقو به چی فروختی
********************************************
******************

روی دیوار اتاقم تو یه قاب عکس چوبی
تو کنارمی هنوزم با یه دنیا عشق و خوبی

تو کنارمی هنوزم میون این همه دیوار
هنوزم چشمای نازت به چشام زل زده انگار

گل سرخ یادگاریت میگه که آهای دیوونه
اون دیگه برنمیگرده چرا یادت نمیمونه؟

من که باورم نمیشه آخه همبغض صمیمی
همه سهم من از تو بشه این عکس قدیمی

مگه میشه برنگردی من که باورم نمیشه
وقتی که هنوز تو این عکس با منی مثل همیشه

هنوز این اتاق خالی این چراغ نیمه روشن
همه شاهدن که هیچوقت تو نرفتی از دل من

کاشکی این دنیای دلگیر قد قاب عکس ما بود
که فقط تنها واسه من توی دنیای تو جا بود

شاید اون وقت تو نگاهم دیگه بارونی نمیموند
دل من تو عکسی کهنه دیگه زندونی نمیموند

مگه میشه برنگردی من که باورم نمیشه
وقتی که هنوز تو این عکس با منی مثل همیشه

*********************************************
************************
نه از خاکم ،نه از بادم
نه در بندم، نه آزادم
نه آن لیلاترین مجنون
نه شیرینم، نه فرهادم

نه از آتش، نه از سنگم
نه از رومم ،نه از زنگم
فقط مثل تو غمگینم
فقط مثل تو دلتنگم

چه غمگینم، چه تنهایم
نه پنهانم، نه پیدایم
نه آرامی به شب دارم
نه امیدی به فردایم

چه امیدی،چه فردایی
چه پنهانی ،چه پیدایی
اگر خوشحال ،اگر غمگین
چه فرقی داره تنهایی

تونیستی قصة دردم
سیاهم، ساکتم،سردم
اسیر خاکم وخسته
اگر سبزم، اگر زردم

اگر آبی تر از آبم
اگر همزاد مهتابم
بدون توچه بی رنگم
بدون تو چه بی تابم

بیا از «من» جدایم کن
صدایم کن ،صدایم کن
دلم از دست «من» خونه
بیا از «من» رهایم کن

*******************************************
*********************** این شعراا رو خیلی باحال میخونه هااااااااا

تنهایم،تنهای تنهایم
آزاد از امروز و فردایم)

مگه عاشقت نبودم
مگه باورت نداشتم
مگه آخرش دلم رو
پای باورم نذاشتم

مگه هر نفس نخواستم
تو رو همنفس بدونم
چی شد اون دلا که باید
حالا با خودم بخونم

(تنهایم،تنهای تنهایم
آزاد از امروز و فردایم)

مگه پای قصه هامو
به شب تو وانکردم
مگه تا همین ترانه
تو رو همصدا نکردم

تو رو همصدا ندارم
که نموندی عاشقانه
می خوام با خودم بمونم
برو از همین ترانه

( تنهایم،تنهای تنهایم
آزاد از امروز و فردایم

****************************************
**************************


دیانا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://justkhodam.blosgsky.com

سلام فاطمه جونم
خوبی خانمی؟
کجایی شماها
هم تو هم زهرا
سایتون سنگین شده

روزبه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:01 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلا...................................م
فقط اومدم بگم معذرت همین......
جبران می کنم
فعلا

ابوالقاسم(سودای دل) شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.sodaye-del.mihanblog.com

سلام
حال شما
ببخشید چند مدتی من زیاد نمیومدم اینترنت فقط میومدیم وبلاگ رو آپدیت می کردم و می رفتم ولی از این به بعد مرتب میام وبلاگ هم آپدیته خوشحال می شم سر بزنید
فقط وبلاگتونم اگه میشه سریع آپدیت کنید آخه چجوری دلت میاد ما رو چشم انتظار بذاری
از این به بعددیگه مرتب سر می زنم
خوشحال میشم به ما هم سری بزنید
مرسی عزیز
موفق باشید
خدانگهدار

مریم یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:45 ب.ظ http://anooshka.blogsky.com

سلامممم
دلم واست یه ذره شده عزیزم
لومده بودم شهرتوننن
بای بای

سیمین یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

به
سلام
چه طوری دختر خاله
بابا با خیال
می دونی که چی را می گم؟
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
زورق من کوچک است
خدایا،به تو توکل می کنم
و همه چیز خوب پیش می رود.
خدایا،به تو اعتماد می کنم
و همه چیز خوب پیش خواهد رفت.
فاطییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
راستییییییییییییییییییییییییییییییییی
یه چیزی کشف کردم
((پیلیز بقیه نخونند))
با دفت بخونشون
با عجله جواب نده
باشدددددددددددددددددددددددد
۱- ؟
۲- ؟
۳- ؟ (ببخشید طولانی بود)
پس خوب روشون فک کن
بابای ی ی ی ی

دیانا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ب.ظ http://justkhodam.blosgsky.com

سلام فاطمه جون
این زهرا کجاست؟
نکنه یواشکی شوهرش دادید :ی
روز پدر هم مبارک

حضرت عشق سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ب.ظ http://anooshka.blogsky.com

جدا زا او مکن مارا خدایا
در این دنیا و ان دنیا خدایا
در اینجا از بدی ها دورمان کن
در انجا با علی محشورمان کن
.
.
.
.
میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر مبارک
من اپ کردم و منتظر حضور سبز شما ....

از تبار درد چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام نشانه ادب است ..امام (ره).
خوبی فاطمه خانوم ؟ بابا من هر چی میام اما انگار نمی خوای آپ۱ کنی
امتحاناتونم که تمونم شده به سلامتی
پس چی شده ؟ نه شما نه زهرا دیگه هیچ کدوم مثل سابق نت نمیاین ؟
منم راستی آپ کردم.. البته ......۲ ۳ پستی هست که پیشم نیومدین
اما بی خی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد