..... بیا و به درد دلم گوش کن

شعله کهنه دلتنگی را خاموش کن

 

روزای قشنگمون یکی یکی رفت که رفت

واسه ما اون خاطرات کودکی رفت که رفت

تو حیاط عطر خوش اون شاخه یاس یادته

ببینم تابستونا گوشواره گیلاس یادته ......

 

من و تو همیشه خوش باور و رویایی بودیم

ماه پیشونی بودیم وپری دریایی بودیم.

 

چی اومد به روزمون اینجوری دلگیر شدیم

من و تو عروسک بازی تقدیر شدیم

حیف که هیچکدوم از اون افسانه ها راست نبود

توی زندگی با ما هیچ کسی رو راست نبود

 

من و تو همیشه خوش باور رویایی بودیم

ماه پیشونی بودیم وپری دریایی بودیم

               ماه پیشونی بودیم وپری دریایی بودیم

                       ماه پیشونی بودیم وپری دریایی بودیم.......................................

                                                                              

 پ.ن: به حقیقت من وتو آگاهیم هردومون گمشده ی یک راهیم هر دو زخمی شده ی یک شلاق

                   هردو نفرین شده ی یک آهیم